Druk druk druk bezig met filmen level 1, zodat ik met een gerust hart level 2 verder op kan gaan pakken. (ik wil graag de bevestiging dat het goed is voordat ik verder ga).
Ons probleem blijft... geen toestemming om op te stijgen. Nu mag ik Lieke's barefoot zadel gebruiken om dit te kunnen filmen, maar iedere keer.... nadat ik aan de normale kant 3 x op en af ben gegaan en heb gezeten, dan gaat het mis. Daarna lukt het echt niet meer!
Vanavond weer eens een poging gedaan, met aansingelen gaf ze al te kennen dat ze niet zover was, dus met zadel nog wat games gespeeld, totdat ze wel zover was.
Daarna kon ik tot 3 x toe op en afstijgen aan de normal side tot zelfs gaan zitten. Afstijgen aan de indian side en dan is de koek op....
Dan gaat ze wandelen bij ieder poging. Op dat moment zakt het zadel ook waarnaar ik het nogeens aan moet singelen. En dan blijft ze niet meer stil staan, iedere poging van mij resulteert in gaan lopen.
Waar ik naar benieuwd ben is:
- ben ik te soft? word ik "in de maling genomen". Dit is natuurlijk geen parelli like gedachte, maar kan het toch niet laten.
- is het zadel het probleem? Sunny is momenteel ook nog eens erg rond.
- doe ik de 1 x, als het wel lukt m.i. wat fout?
en vooral...
hoe moet ik het nou aanpakken?? Op de film hoeft het niet in 1 x goed te gaan, maar ik heb geen arrows meer?! (en niet genoeg tape)
Ik heb de dvd ook bestudeerd en heb ook het touw rond geslingerd, rond haar hoofd, geen enkel probleem. Naast haar springen, de leadrope over haar rug, gaat allemaal goed.
Uiteindelijk heb ik de passenger gefilmd met bbp, maar dit zal vast niet de bedoeling zijn?!
Tips zijn erg welkom!
Bladwijzers