Oorspronkelijk Geplaatst door
Lacuna
Ik zal eerst eens de games bekijken en dan zien wat ik nog kan doen.
De revalidatie kan nog zeker 1-1,5jaar duren dus zolang wacht ik niet.
In principe mogen we er al op en opbouwen.
Waarom niet? Ik bedoel, kom op als je paard die tijd nodig heeft...
Ik zou zelf echt geen circling gaan doen, omdat je inderdaad het risico loopt dat ie overgaat in draf, en je hem niet tijdig kunt stoppen. Sideways doe ik sowieso niet met mijn paarden, maar dat is ieders eigen keuze. Echter, als mijn paard een blessure zou hebben, zou ik ook dat echt niet doen. En squeeze ook niet. Korte bochtjes draaien lijkt me niet zo heel lekker voor het paardje...
Als je echt verder wil, zou ik zeggen ga op zoek naar een (verzorg?)paardje waar je wel wat mee mag werken. Op die manier bouw jij zelf al savvy op, die je dan weer voor je eigen paard kunt gebruiken, plús je paard heeft tenminste de tijd om goed te herstellen.
Dan nog even: Je zegt zelf bij Yoyo dat hij pas op fase 4 naar achteren gaat. Dan vraag ik mij af: "waarom heb ik een fase 4 nodig" en ga ik eens rustig naar mijn paard kijken. Grote kans dat hij gewoon last heeft als hij achteruit moet stappen van die blessure. Maar goed, ik heb jou en je paard natuurlijk nooit zien werken, dus ik kan het fout hebben, maar ik zou er zeker wel rekening mee houden. Zeker omdat je zegt dat hij wel op fase 1 terugkomt. Ik bedoel, het is dus niet uit "onwil" ofzo, dus er moet een andere oorzaak van het gedrag zijn.
Groetjes, Lacuna
Bladwijzers