Pagina 8 van de 8 EersteEerste ... 678
Resultaten 106 tot 112 van de 112

Topic: verslagen Honzagangers *UPDATE nieuwe foto's*

  1. #106
    Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    hollandscheveld
    Leeftijd
    40
    Berichten
    11.975
    Dagboek Berichten
    17

    Re: verslagen Honzagangers *UPDATE nieuwe foto's*

    wow evi, wat een avontuur heb je beleeft. doe Nora en Moira de groeten. Vond het echt hele leuke meiden! Zit bijna elke dag wel aan je te denken, waar zou je nu zijn, wat zou je nu leren. Ben wel jaloers op je hoor! Goede reis voor Shaf (een beter reis gewenst dan de heenreis was, haha) En voor jullie natuurlijk. Nu MET paspoort, dat scheelt een heleboel.

    Enne, bespreek maar alvast een playday op de romerhof he! Als je thuis bent kom ik gauw eens langs om alle foto's te bekijken!

  2. #107
    Forum Meubilair Timbers's Avatar
    Aangemeld
    May 2005
    Locatie
    Druten
    Berichten
    6.889

    Re: verslagen Honzagangers *UPDATE nieuwe foto's*

    Raar dat Honza zo'n arrogante vent is...........maar ja als je er maar veel van heleerd heb dan kun je het hem vast wel vergeven
    Hoewel ik zat nog te twijfelen of ik me zou opgeven voor die "beginnerscursus" van hem in Arnhem als ik vervoer kon regelen met Timber maar ja weet niet of ik dat nog wel durf......voel me waarschijnlijk een mega kluns bij hem

    En die plaatjes van de buitenrit zijn trouwens echt geweldig.......wat een omgeving
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

  3. #108
    Actief Forumlid Judith's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2005
    Locatie
    Pretoria, Zuid Afrika
    Leeftijd
    40
    Berichten
    249

    Re: verslagen Honzagangers *UPDATE nieuwe foto's*

    Wat een gave vakantie Eveline!!!!!!!
    Fijn ook om te horen dat jullie en Shaf ook zo genieten. Ik ben benieuwd naar de foto's!!!!!
    [url=http://www.TickerFactory.com/]

  4. #109
    Forumlid passieval's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Locatie
    ergens in groningen
    Berichten
    43

    Re: verslagen Honzagangers *UPDATE nieuwe foto's*

    Wat is dit gaaf zeg
    Soms heb je wel eens een tv serie die je volgt ......maar ik vind dit veel spannender.
    Wat geweldig zeg het lijkt dan ook echt of je veel meer meemaakt dan in je thuis leven he!
    De filmpjes en foto's in een woord zo gaaf....
    Er is niets eerlijkers dan een paard!

    Romy voor altijd in mijn gedachte en in mijn hart....

  5. #110

    Re: verslagen Honzagangers *UPDATE nieuwe foto's*

    Tjeetje, ik lees met verbazing en veel plezier al je avonturen. Wat een reis zeg, geweldig gewoon. Ik ben heel benieuwd naar je wandeltocht foto's. Super idee om zo paard en vriendje om je heen te hebben. Plaats maar lekker veel foto's, kan ik mijn vriend ook lekker maken
    Veel plezier nog de laatste dagen en goeie reis naar huis.

  6. #111
    Actief Forumlid
    Aangemeld
    Sep 2005
    Locatie
    Akersloot (Noord-Holland)
    Berichten
    666

    Re: verslagen Honzagangers *UPDATE nieuwe foto's*

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Timbers
    maar ja weet niet of ik dat nog wel durf......voel me waarschijnlijk een mega kluns bij hem
    @ Timbers: Dat moet je positief bekijken: Dat betekent dat je buiten je comfort-zone zit en dus LEERT.

  7. #112

    Re: verslagen Honzagangers *UPDATE nieuwe foto's*

    Wow echt kei tof allemaal!!! Ben stiekem een klein beetje jaloers op je Tsjechië is echt mooi om paard te rijden hè!!! Prachtig gewoon en dat je les hebt van Honza is helemaal fantastisch, vind het wel jammer voor je dat honza vind dat hij niet op tijd hoeft te komen... maar goed, je kunt niet alles hebben hè

Pagina 8 van de 8 EersteEerste ... 678

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •