Pagina 5 van de 8 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 75 van de 112

Topic: verslagen Honzagangers *UPDATE nieuwe foto's*

  1. #61
    Forum Meubilair Horsefreakje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006
    Locatie
    Leffinge, West-Vlaanderen, België
    Berichten
    4.336

    Re: verslagen Honzagangers *UPDATE nieuwe foto's*

    ah heerlijk om te lezen! maar wel pech gehad zeg met die stomme niet-te-vinden Renault garage en dan die andere die niet eens had wat je wou! om helemaal stapelgek van te worden!
    Wow als Shafaï vlak naast je komt liggen dromen moet het wel zeggen dat ie jouw het veiligste plekkie van de bak vindt om even een dutje te doen!
    Zie maar dat ie niet bovenop je komt liggen, als ie jouw het veiligst vindt, voor de safety dan
    xxies
    Groetjes
    Ariane xxx

    My Love Is Yours Alone , The Only True Love I've Ever Known.. When I'm Down U Pull Me Trough When Nothing Else Would Do ! ♥

  2. #62
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    41
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re: verslagen Honzagangers *UPDATE nieuwe foto's*

    FF korte update.

    Na een paar saaie dagen hier, heb ik nu wel leuk contact met de Tsjechien die hier op cursus zijn. Sommigen spreken een beetje engels, 1tje zelfs erg goed, dus daar kan ik vanalles aan vragen. Heb een boek gekocht 'tsjechisch stap voor stap' zodat ik nu al kan vragen hoe iemand heet, hoe laat het is (om vervolgens het antwoord neit te verstaan) en een hoop soorten eten en drinken kan bestellen. Maar echt tsjechisch leren is geen optie, ze hebben hier ZEVEN naamvallen!!! en VIER geslachten voor de woorden, nog 2x zo erg als Duits dus

    De lessen gaan nu weer erg goed, na een beetje vervelende les afgelopen zondag. We zijn nu bezig aan flexion en 'stretch down' in stap en draf en gister voor het eerst ook in galop. Honza was helemaal onder de indruk van de galop van Shaf en zou hem zo willen kopen nix dr van, de dag ervoor zat hij nog te verkondigen dat arabieren niet mooi lopen en alleen een mooi koppie hebben

    Gisteravond heeft het vreselijk geonweerd, Shaf was in paniek, dus ik heb hem toch maar op stal moeten zetten, waar hij natuurljik zijn staart weer kapot schuurde. Hij heeft ook mok op zijn achterbeen, ik hoop dat Honza bij de DA wat zalf kan bestellen hiervoor.

    Vandaag zou ik Onno ophalen van het vliegveld in Praag, maar hij had het vliegtuig gemist en komt nu dus 2 dagen later
    Gelukkig zijn de Tsjechen er nog, zodat ik niet helemaal alleen ben. Vrijdag gaan ze allemaal weg en ik heb nog geen idee wie er volgende week komen, Honza zelf trouwens ook niet

    De duitsers komen niet meer, want het bleek nu dat je een geldige vaccinatie tegen influenza moet hebben, anders wordt je teruggestuurd. Pfew, dat was bij mij gelukkig wel in orde.

    We mogen hier trouwens overdag niet met de paarden zwemmen, omdat er dan kinderen spelen in het water alleen 's ochtends vroeg of 's avonds, maar dan vind ik het te koud hoor
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

  3. #63
    Forum Meubilair RebanKabriche's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Locatie
    In het noordoosten van Nederland
    Berichten
    6.118

    Re: verslagen Honzagangers *UPDATE nieuwe foto's*

    Leuk om weer van je te horen, alleen jammer dat je 'saaie' dagen achter de rug hebt.

    Die Honza klinkt een beetje apart als ik het zo van jou hoor, volgens mij is het een typisch mannetje!

    Als het toch saai is, kun je ook wel een beetje plaatjes schieten voor ons
    Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!

  4. #64
    Actief Forumlid Fam's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004
    Locatie
    Melbourne, Australië
    Berichten
    1.230

    Re: verslagen Honzagangers *UPDATE nieuwe foto's*

    Haha die Onno ! Je kunt hem beter Oenno noemen!
    Well-behaved women rarely make history

  5. #65
    Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    hollandscheveld
    Leeftijd
    40
    Berichten
    11.975
    Dagboek Berichten
    17

    Re: verslagen Honzagangers *UPDATE nieuwe foto's*

    hey eef, niet om evrvelend te zijn, maar als je toch online bent, waarom bekijk je je email dan niet!!! Staat een brandvraag in namelijk...

    Arme jij, helemaal in je uppie, e die tjechen zijn ook nog eens de mooisten niet... Gelukkig betere tjechen dan vorige week, toen was iedereen spontaan zijn engels taalkennis vergeten tot onze frustratie.

    Ah, komen de duitsers nu niet? was ook wel erg gestress toen de controleman ineens op de stoep stond vorige week. Best vreemd, in duitsland is het dus heel ongebruikelijk om tegen influenza in te enten.

    Tja en het onweren daar... daar weet ik intussen ook alles van> I think i am afraid, hahaha, weet je nog!
    Ps, voor de forumleden, was zo into engels praten dat ik midden in de nacht in het engels uithuilde bij eveline, haha.

    heeft deze groep tjechen trouwens wel wat meer savvy dan de vorige?

  6. #66
    Forum Meubilair Nacino's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Maarsbergen
    Berichten
    3.534

    Re: verslagen Honzagangers *UPDATE nieuwe foto's*

    Owowow hoe krijgen jullie het toch voor mekaar allemaal Paspoort vergeten, vliegtuig missen

    Maarum, Honza weg vrijdag? Heb je geen les dan? Wel een beetje balen als er geen gezellige mensen in de buurt zijn maar geniet tenminste van het weer daar, hier lijkt het weinig zomers....

    Have fun!

  7. #67
    Forum Meubilair Brenda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Locatie
    Lövvik Jamtland Zweden
    Leeftijd
    58
    Berichten
    6.570

    Re: verslagen Honzagangers *UPDATE nieuwe foto's*

    Oke je bezorgt ons wel spannende verhalen, maar volgens mij loopt het allemaal niet zoals je had verwacht. Want zo zit het toch niet echt mee. Zat Onno in de file dat hij het vliegtuig had gemist? Met vliegtuigen is dat inderdaad niet handig, je kan dan niet zo wachten op de volgende vlucht als je met de bus doet.
    Gelukkig zijn 2 dagen te overzien.
    Wel vreemd dat Honza maar gaat en staat en jullie maar afhankelijk zijn wanneer het uitkomt. Is zeker iets om rekening te houden voor een volgende keer.
    Nou meis, jij weet vast wel weer wat te verzinnen daar, dus het toppunt van verveling zul je niet bereiken lijkt mij.
    www.crystal-carving.com

  8. #68
    Forum Meubilair Elianne's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Locatie
    Kerkdriel
    Berichten
    2.735

    Re: verslagen Honzagangers *UPDATE nieuwe foto's*

    het klinkt nou niet echt wat je er van te voren allemaal van had verwacht, erg jammer. En dat er dinge in de soep lopen kan altijd gebeuren.

    Succes in ieder geval nog en leuk dat je ons zo op de hoogte houd!

    groetjes Elianne
    The darkest hour is befor it get light!!!

  9. #69
    Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Locatie
    NH
    Berichten
    9.712
    Dagboek Berichten
    12

    Re: verslagen Honzagangers *UPDATE nieuwe foto's*

    Kan iemand dit vertellen waar nou staat dat Honza komt en gaat wanneer ie wil? Ik kan het nergens ontdekken?! Wel dat een boel mensen dit weekend weggaan en zelfs Honza niet weet wie er maandags komen?

  10. #70
    Forum Meubilair Nacino's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Maarsbergen
    Berichten
    3.534

    Re: verslagen Honzagangers *UPDATE nieuwe foto's*

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door lila
    Kan iemand dit vertellen waar nou staat dat Honza komt en gaat wanneer ie wil? Ik kan het nergens ontdekken?! Wel dat een boel mensen dit weekend weggaan en zelfs Honza niet weet wie er maandags komen?
    Je hebt gelijk, te snel overheen gelezen

  11. #71
    Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    hollandscheveld
    Leeftijd
    40
    Berichten
    11.975
    Dagboek Berichten
    17

    Re: verslagen Honzagangers *UPDATE nieuwe foto's*

    maare, 't is dus wel zo he... 't was misschien assumen, maarre vorige week hebben was 2 uur in de binnebak wachten voor Honza eens zin had om les te geven geen uitzondering helaas...

  12. #72
    Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Locatie
    NH
    Berichten
    9.712
    Dagboek Berichten
    12

    Re: verslagen Honzagangers *UPDATE nieuwe foto's*

    Nou da's knap onprofessioneel! Ik neem aan dat jullie best wel wat neerleggen voor zijn lessen? Is hij zo warrig of is hij vergeetachtig of heeft hij dubbele afspraken of zijn het sterallures??? Wat het ook is, het lijkt me knap irritant!!

  13. #73
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    41
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re: verslagen Honzagangers *UPDATE nieuwe foto's*

    Hi, bennik weer

    Honza denkt idd dattie God is, iedereen moet maar aanwezig zijn als hij toevallig tijd heeft om les te geven. Zo zou ik gisteravond les hebben en hij zou om 6 of 7 uur terug zijn. Om 8u was hij er nog niet, dus zijn we naar Chvalsiny gereden om uit eten te gaan. Toen we om half 10 terugkwamen was hij ook nergens meer te vinden, maar hij was wel thuis. Is hij deze ochtend boos op mij, omdat ik er niet was om 8u.

    Zijn woorden: the teacher is allowed to be late, but the student isn't....

    Maargoed, zelf ben ik ook niet heel strict met tijd ofzo, dus het maakt me normaal niet zoveel uit of we een uur eerder of later les hebben. Al is het wel fijn als we niet 2 uur in de binnenbak zitten te wachten, gezadeld en al...

    De tsjechen afgelopen week waren erg gezellig. Ik heb heel wat woordjes Tjsechisch bijgeleerd en kon zo dus nog wat opvangen van de gesprekken. Meestal kon ik wel achterhalen of het over paarden ging, over geld, of over wat anders

    De lessen nu zijn wel erg leuk en nuttig hoor! Nog 2 lessen en dan gaan wel wellicht een paar dagen wandelen ofzo... (ja, Onno is hier nu veilig aangekomen)

    Woensdag en donderdag hebben we rond het kampvuur gezeten en gingen ze liedjes zingen. Heb filmpje hiervan, hopelijk is deze pc snel genoeg om te uploaden!

    Ook nog ff wat fotootjes gemaakt voor jullie:

    We waren de sleutels van onze kamers kwijt, dus gingen we maar een feestje bouwen op de gang:


    En later die avond, toen de sleutels weer terecht waren:


    Bij het kampvuur:
    (beetje rare foto van mij, maar ben al best bruin )



    Worstjes braden:


    Uit eten in Chvalsiny


    Mijn kamer (net als thuis... )


    Pavel, Magdalena en mijn kamergenootje Denisa. Magda was de enige die relatief goed engels sprak (en hoofdmanager is van een internetbedrijf, waar 40 jonge mannen voor haar werken )


    Wat fotootjes van de buitenrit





    En hier nog 2 filmpjes:

    Ikke met White hawk en Shaffie, die waren zo lief samen
    http://137.224.239.40/klein/b0.wmv

    Liedjes bij het kampvuur (als screensaver tegebruiken )
    http://137.224.239.40/klein/b01.wmv

    Tot laters!!

    (ps: auto wordt morgen gefixt )
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

  14. #74
    Actief Forumlid Judith's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2005
    Locatie
    Pretoria, Zuid Afrika
    Leeftijd
    40
    Berichten
    249

    Re: verslagen Honzagangers *UPDATE nieuwe foto's*

    Schitterende foto's zeg van de buitenrit. Gelukkig is onno wel goed aangekomen in tsjechie.
    geniet er!!!
    [url=http://www.TickerFactory.com/]

  15. #75
    Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    hollandscheveld
    Leeftijd
    40
    Berichten
    11.975
    Dagboek Berichten
    17

    Re: verslagen Honzagangers *UPDATE nieuwe foto's*

    wat een gaaf filmpje van shaf en hawk! wat een prachtpaard is hij toch!!! Wel leuk dat ze uiteindelijk zo goed samen konden. Ik duim voor je auto morgen!

Pagina 5 van de 8 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •