Pagina 4 van de 8 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 46 tot 60 van de 112

Topic: verslagen Honzagangers *UPDATE nieuwe foto's*

  1. #46
    Forum Meubilair Jess's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2006
    Locatie
    Vianen ut
    Leeftijd
    45
    Berichten
    2.511

    Re: verslagen Honzagangers *UPDATE nieuwe foto's*

    Wat een verhaal zeg. Jee, 'even' naar Hoza toe met je paard, hihi.
    Was goed spannend om te lezen zeg, wat een pech hadden jullie onderweg!
    En wel flauw dat er niks was geregeld voor jullie, kom je verdorie helemaal uit Nederland, met je paard! Vinden ze dat niet belangrijk dan?

    Maar ja, was erg leuk om te lezen hoor!

  2. #47
    Actief Forumlid Judith's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2005
    Locatie
    Pretoria, Zuid Afrika
    Leeftijd
    40
    Berichten
    249

    Re: verslagen Honzagangers *UPDATE nieuwe foto's*

    Eveline weer spannende avonturen beleeft. Ik ben benieuwd naar de rest. Geniet ervan en geef shaf een dikke zoen. Is zijn hoofd al weer behaard aan het worden?
    -x- tessa
    [url=http://www.TickerFactory.com/]

  3. #48
    Forum Meubilair Liesbet's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Locatie
    Geel-België
    Berichten
    3.127

    Re: verslagen Honzagangers *UPDATE nieuwe foto's*

    Ik verwacht nog meer van die verslagjes en TIPS, TIPS, TIPS...
    Amuseer jullie en leer veel bij!!!!
    "Dromen komen uit..."

  4. #49
    Actief Forumlid P a i s's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.278

    Re: verslagen Honzagangers *UPDATE nieuwe foto's*

    Wat valt het me zwaar tegen dat Honza niet eens een slaapplek zowel voor jou als voor Shaf heeft geregeld! Toch wel een domper, maar gelukkig hebben jullie wat weten te regelen. Leuke verslagen. Jammer dat je traffie weer protest geeft! En je paspoort.. die vergeet je nooit weer
    Is ith a earthquake?! ____________
    _____________ Is it Thor, the GOD of the Thunder?!

    Oooh no no! It's unbelievable! Its tha Bie Ba Borus!!!

  5. #50
    Forumlid
    Aangemeld
    Jun 2006
    Locatie
    Valkenswaard
    Leeftijd
    39
    Berichten
    24

    Re: verslagen Honzagangers *UPDATE nieuwe foto's*

    Ben jij onze dochter?????/zus?
    Volgens mij ben jij zeer stressbestendig. Van wie heb jij dat?
    Ongelooooooooflijk! We zijn trots op je. Jij redt je overal.
    Hoeveel beschermengels heb je nog over? Bewaar er een paar voor de wandeling en de terugreis.
    Kei leuk om je zo te zien met je Shaffy. Volgende week zondag doen wij diezelfde reis richting Honza, maar op een iets andere wijze. De uitlaat zit er onder en we nemen de paspoorten waarschijnlijk wel mee.
    We zullen helaas geen spannend verhaal kunnen schrijven in het logboek.
    Hopelijk tot gauw in Borava! Geniet ze!

    ellen en ron en mariet en jacco en droppie en de kippen en ties en skáti.
    Samen de bergen van de Ardennen beklimmen, dan krijg je echt een band met je paard!

  6. #51
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    41
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re: verslagen Honzagangers *UPDATE nieuwe foto's*

    Wat leuk om te leyen allemaal
    /vaag tsjechisch toetsenbord hier1/

    yit nu bij een autobedrijf, waar ik vrijdag een afspraak had gemaakt om auto te laten fixen. maar uiteraard wilden ye toen niet eens naar mn auto kijken en blijkt er nu geen enkele persoon aanweyig die duits of engels spreekt en kunnen ye ook mijn trafic niet fixen. En vrijdag yeiden ye nog" als we het onderdeel niet hebben, dan rijden we wel even naar de stad om het te halen. Nou, mooi niet dus...
    Ik ga dus yometeen door naar een ander plaatsje, waar een renault garage is. waarschijnlijk hebben ye daar ook dit type uitlaat niet
    /aaahh, de z en de y zijn omgedraaid hier, haha/
    maar nu kan ik hem iig bestellen en donderdag als ik er langs rij vanuit of naar praag, kunnen ze hem er vast wel onder zetten. En zo niet, dan bellen we ff naar die Duitse garage in Prag, gaan we daar op de terugweg ff langs. Nu rijd ik met een stukje buis in de uitlaat en dat gaat eigenlijk ook nog wel

    maargoed, nu kan ik iig weer ff kort op internet.

    En wat betreft paspoort en lijstje: daar stond mn paspoort uiteraard op, naast mn rijbewijs. maar ik had het paspoort van Shaf al ingepakt en dat had dezelfde kleur, dus ik dacht dat ik hem al had... Nouja, nu rijd ik nog een weekje rond met een Duits paspoort, ook wel grappig
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

  7. #52
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    41
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re: verslagen Honzagangers *UPDATE nieuwe foto's*

    Nou, het zat niet echt mee. 10 km verder gereden voor een Renault garage, kon ik eerst ff 30 minuten wachten tot ze mn auto wilden bekijken, dat werd een uur, en toen 1,5 uur en uiteindelijk stond hij op de brug en zeiden ze: sorry, we hebben geen onderdelen voor zo'n oude auto...

    ze konden het wel bestellen, maar dat duurde 4 dagen en dan moest ik mn auto nog 2 dagen daar laten staan voor reparatie.
    MAAR: in cesky krumlov (veel dichter bij honza dus) zat OOK een Renault garage! na een half uur hier rondrijden kon ik die nog steeds niet vinden, dus heb het maar opgegeven... zit nu ff bij te komen in internetcafe, want het is hier veel te warm om ook maar iets met Shaf te doen (hoewel: ff zwemmen in het meertje misschien )

    Gisteren ging hij trouwens voor de 3e keer liggen slapen naast mij in de binnenbak, zo lief! Ik was klaar met rijden en ging op het bankje zitten, heb daar een uur gezeten tot hij ging liggen, vlak naast me.
    Hebben jullie al eens een dromend paard gezien? Dat is echt ZOOO weird! Zn ogen blijven open en gaan heel snel op en neer, hij beweegt heel snel met zijn oren en trappelt met zn benen en soms maakt hij rare geluiden en schrikt ineens wakker. Dat dromen duurt trouwens max een halve minuut, dan is hij weer half wakker.

    Als de bak weer eens een middag vrij is ga ik het weer proberen, maar nu WEL met videocamera mee!
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

  8. #53
    Forum Meubilair RebanKabriche's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Locatie
    In het noordoosten van Nederland
    Berichten
    6.118

    Re: verslagen Honzagangers *UPDATE nieuwe foto's*

    Daar hou ik je aan!!! Dit moet ik gewoon zien

    Mischien stomme vraag, maar je hebt in Nl je busje toch laten nakijken, hadden ze dit over het hoofd gezien?
    Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!

  9. #54

    Re: verslagen Honzagangers *UPDATE nieuwe foto's*

    Wow wat een verhalen. Geweldig

  10. #55
    Forum Meubilair myracara's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    4.118

    Re: verslagen Honzagangers *UPDATE nieuwe foto's*

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
    zit nu ff bij te komen in internetcafe, want het is hier veel te warm om ook maar iets met Shaf te doen (hoewel: ff zwemmen in het meertje misschien )
    Wiens idee was dat ook alweer??

    Ik vindt het ook bewonderenswaardig dat je het daar zo red. Kan me voorstellen dat je het wel een keer hebt gehad met de omstandigheden die niet meewerken.
    Klasse! (haha zei de ouwe muts..)
    Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.

  11. #56
    Forum Meubilair Brenda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Locatie
    Lövvik Jamtland Zweden
    Leeftijd
    58
    Berichten
    6.570

    Re: verslagen Honzagangers *UPDATE nieuwe foto's*

    Jeej Evelien dat meen je niet Sprak je vanochtend en toen moest je nog naar die Renault garage, en ook die konden je niet helpen, jemig je hebt toch geen oldtimer uit de veertiger jaren, pfff. Hoop dat daar toch snel een oplossing voor komt hoor zucht.
    Vindt het slapen van paarden wel een beetje op die van honden lijken, al kunnen die er nog wel eens bij grommen en dat heb ik een paard nog niet zien doen, maar dat draaien met die ogen, oren die heen en weer gaan en dat getrappel met de pootjes/benen.
    Zou cool zijn als Shaf dat voor de camera wil demonstreren. Wel zoet dat hij je echt als veilige basis ziet door bij je te gaan slapen. Wat een heerlijke band hebben jullie.
    www.crystal-carving.com

  12. #57
    Forum Meubilair skey's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004
    Locatie
    Aarschot / België
    Leeftijd
    41
    Berichten
    6.498

    Re: verslagen Honzagangers *UPDATE nieuwe foto's*

    Man-o-man, wat een avonturen heb jij al meegemaakt. Ik zou al lang door het dolle heen zijn als ik helemaal alleen de weg kwijt raak en dan nog geen garage vind die me kan helpen.
    Maar jij pakt gewoon nog leukweg een mannelijke lifter mee zonder flashes aan je ogen voorbij te zien gaan waarin hij je vermoord en dan je busje steelt!
    Wat ben jij stoer meid!

  13. #58
    Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Locatie
    NH
    Berichten
    9.712
    Dagboek Berichten
    12

    Re: verslagen Honzagangers *UPDATE nieuwe foto's*

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
    Als de bak weer eens een middag vrij is ga ik het weer proberen, maar nu WEL met videocamera mee!
    Hahaha gaat helemaal naar Tjechië om een slapend paard op de video te zetten gek mens ben je toch met een heerlijke knol.

    Is het tot nu toe wat je ervan had gehoopt en verwacht? Behalve de troubles met de auto????

  14. #59
    Forumlid
    Aangemeld
    Jun 2006
    Locatie
    Valkenswaard
    Leeftijd
    39
    Berichten
    24

    Re: verslagen Honzagangers *UPDATE nieuwe foto's*

    Hoi Eveline,

    Kun je niet een foto maken van die uitlaat en op het forum zetten? Dan zal Ron eens bekijken of hij je misschien kan helpen (met een onderdeel van Nl)
    Ron zegt dat het misschien provisorisch te repareren is met iets uit een bouwmarkt. Kan maanden blijven zitten. Volgende week woensdag komen we langs als dat uitkomt. 14.00 uur?
    Als wij niet met panne komen te staan naar Tsjechië, natuurlijk.
    Groet, Ellen
    Samen de bergen van de Ardennen beklimmen, dan krijg je echt een band met je paard!

  15. #60
    Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    hollandscheveld
    Leeftijd
    40
    Berichten
    11.975
    Dagboek Berichten
    17

    Re: verslagen Honzagangers *UPDATE nieuwe foto's*

    hihi mariët. krijg je haar via het forum makkelijker te pakken dan via mail? wat grappig/ Die evi is helemal forummoholic.

Pagina 4 van de 8 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •