Misschien een hele domme vraag, voor ieder duidelijk echter voor mij/ons niet en ik zit er behoorlijk mee.
Ik heb Ginny nu ongeveer een klein jaartje en ben een tijdje geleden met westernrijden begonnen. Laatst heeft ze me eraf gebokt, waardoor ik besefte dat er iets niet goed zit en ga het proberen met Parelli.
Nu heb ik de intro en eerste les gezien en:
-BAAL ALS EEN STEKKER dat ik hier nooit eerder van heb gehoord;
-voel me SCHULDIG omdat ik vorige week m'n instructrice op Ginny heb laten rijden en die heeft haar niet zachtzinnig aangepakt....nu ik de intro en eerste les heb gedaan en gelezen krijg ik er gewoon pijn in m'n maag van![]()
Maar, beter laat dan nooit tot bezinning komen, dat laat ik dus nooit meer gebeuren. Ik ga lekker aan de slag met Parelli.
Maar nu mijn vraag: bij het westernrijden is men niet altijd zachtzinnig, er worden sporen gebruikt, ik moet nog wel een van m'n instructrice een flinke ruk aan het bit geven e.d.. Valt het westernrijden eigenlijk wel te combineren met PP ?
Op dit moment kan ik me niet voorstellen hoe.....
(ps. mijn instructrice doet PP af als een middel om mensen poen uit de zak te kloppen en 'paarden moeten gebroken worden')
edit: spelfoutje
Bladwijzers