Allereerst gaat mijn dank uit aan Dorien66, zij was mijn trouwe fotograaf deze dag.![]()
Op zaterdag 10 juni was het dan eindelijk zo ver, onze 1e WimlesIk had er onwijs veel zin in en was gek genoeg helemaal niet gespannen, dat was al een heerlijke ervaring.
Het vond plaats in stal Heiveld te Lunteren, het was buiten erg heet, maar binnen in de bak was het erg comfortabel.
Ik zou zeggen de foto's spreken voor zich!
Kabriche klaarmaken voor het grondwerkgedeelte
Even kort kennismaken met elkaar
Wim legt mij de grondwerkoefening uit, Wim vertelde dat hij niet zoals Eddy met fases werkte, en ook het wijzen met je navel in de richting (circling game) is anders.
Zelf proberen.
Aan mijn gezicht te zien, maakt Wim een grappige opmerking!
Snapt ze het nou wel of niet?![]()
Dan samen nog maar eens
Hele aparte foto vind ik dit
En dan het spannendste gedeelte, HET RIJDEN!!!
Gek genoeg vond ik het geen minuut eng![]()
Goed luisteren naar Wim
Vinden jullie niet dat Kabriche lekker ontspannen loopt? Ze was zo ontzettend meewerkend en braaf!
Ze ging best weleens weer wat gespannen lopen met haar koppie wat hoger, Wim zei dan; aai haar maar even dan ontspant ze weer, en ja hoor weer lekker ontspannen (ik denk dat ik dan zelf wat te gespannen werd en daardoor Kabriche hihihi)
Toen ik deze foto zag moest ik weer zo aan het topic denken over houding, ik zie hier mezelf toch duidelijk meegaan in de bocht![]()
Het werd al snel duidelijk dat Kabriche linksom stijver was dan rechtsom, linksom wilde ze eerst helemaal niet inbuigen, ik had geen reactie dus dat is een flink oefenproject! Wel apart want rechtsom is ze zo moeilijk met draven ???
Het ging gelukkig steeds beter linksom!
Ik moest van Wim alles met lange teugel doen
Het links inbuigen wat moeilijk ging
Dat orenspel, zo prachtig! Ze is echt aan het opletten.
Klaar!! Lekker even uitstappen
En een welverdiende beloning![]()
Het was een perfecte les en ik kan het echt iedereen aanraden, die man is zo rustig en kan verdomd goed uitleggen, ik heb volgens mij ook van alles gevraagd, tot aan de simpelste dingen toe, maarja de simpelste dingen blijken soms nog moeilijk te zijnIk ga dus graag 22 juli weer naar Wimles!
Zo nu zullen jullie voorlopig wel schoongenoeg van mij en Kabriche hebbenZoveel foto's
![]()
Bladwijzers