Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 31 tot 39 van de 39

Topic: Pinch the neck (needle preparation)

  1. #31
    Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Zweden
    Leeftijd
    51
    Berichten
    12.756

    Re: Pinch the neck (needle preparation)

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
    He Marja, ga je meedoen aan de L2/3 wat gaaaaf1

    jammer dat ik niet kan komen kijken... ohnee, dat ging toch al niet, want dan betaal je gewoon de helft van het totale cursusgeld he
    Jaaaa ik heb er ook erg veel zin in!
    Maarreh... kijken is nou ook zó duur weer niet hoor! Als je met mij mee zou gaan is het 30 euro per dag, of als je 2 dagen gaat, 20 euro per dag.
    Voor het kijken bij Honza in september moet ik ook 25 euro per dag betalen...
    Maar ja, jij zit dan nog lekker bij Honza hè!!!!! Dat is nog veeeeeel leuker en leerzamer!

  2. #32
    Forum Meubilair Timbers's Avatar
    Aangemeld
    May 2005
    Locatie
    Druten
    Berichten
    6.889

    Re: Pinch the neck (needle preparation)

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door trea
    Misschien even leuk om te vermelden: ik heb dit ook geoefend bij mijn paarden (niet met uitzonderlijk resultaat overigens), kwam laatst de dierenarts de jaarlijkse enting geven. Wat gebeurt er: jast ie de spuit in de borst! Daar sta je dan met je geoefen..
    Toch leuk om hier bij dit topic ook nog even te melden.....laatst moest Timber een pijstiller ingespoten krijgen ivm kreupelheid, werd ze in haar hals geprikt. Eerst spande ze zich even maar toen draaide ze keurig haar koppie richting de DA......Ik dus uitgelegd aan de DA dat ik haar dat geleerd had want de DA vond haar super braaf
    DA vond mijn draak een van de makkelijkste paarden om te prikken en vond dat eigenlijk alle paardeneigenaren dit moesten oefenen
    Dus stug doorgaan met oefenen er komt vast wel een keer dat ze in hun hals gespoten worden
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

  3. #33
    Actief Forumlid Mellien's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    1.996

    Re: Pinch the neck (needle preparation)

    Wat goed Timbers! Ha, zo heb je echt baat bij een Parelli taak. Pjelk is als de dood voor naalden en de laatste keren dat hij ge-ent moest sprong hij zo`n beetje tegen me aan of sleurde me mee . Echt best erg terwijl hij verder behoorlijk wel gemanierd is.
    Ik zal dan ook maar eens aan deze taak gaan beginnen al denk ik dat het em bij Pjelk voor een groot deel ook in de geur zit. En dat dierenartsen een paard vaak heel direcht benaderen.

  4. #34
    Forum Meubilair willeke's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006
    Locatie
    Hasselt (B)
    Leeftijd
    40
    Berichten
    3.718
    Dagboek Berichten
    3

    Re: Pinch the neck (needle preparation)

    mijn DA spuit altijd in de hals... Casandra heeft eigenlijk altijd al het hoofd wat naar hem (en ook mij) toegedraaid als 'k dat probeerde... Heb het eigenlijk niet echt moeten aanleren...

  5. #35
    Actief Forumlid issiem's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    1.300

    Re: Pinch the neck (needle preparation)

    Naar mij beleving is het inderdaad niet echt lastig om te aan te leren, eitje

    Maarre.... ik was toch in de beleving dat ik van jou al een keer... joehoe ik ben geslaagd voor level 2... bericht gelezen had
    "The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli

  6. #36
    Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Zweden
    Leeftijd
    51
    Berichten
    12.756

    Re: Pinch the neck (needle preparation)

    Lekker antiek topic.

  7. #37
    Actief Forumlid issiem's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    1.300

    Re: Pinch the neck (needle preparation)

    Ahhhhhhh vandaar
    "The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli

  8. #38
    Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Zweden
    Leeftijd
    51
    Berichten
    12.756

    Re: Pinch the neck (needle preparation)

    Willeke is de antieke in dit geval.

  9. #39
    Forum Meubilair willeke's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006
    Locatie
    Hasselt (B)
    Leeftijd
    40
    Berichten
    3.718
    Dagboek Berichten
    3

    Re: Pinch the neck (needle preparation)

    oeps snorry

Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •