Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 31 tot 38 van de 38

Topic: Extra Parelli L2/3 cursus 1 en 2 juli in Lunteren door Eddy

Re: Extra Parelli L2/3 cursus 1 en 2 juli in Lunteren door E

nee dazen zijn andere beestn dan horzels, dazen steken en drinken bloed, horzels zoemene eindeloos om je paard rond om een plekje te zoeken om eitjes te leggen, dat doen ze meestal op de benen, dat zijn die gele puntjes die eraf moet schrapen. Horzels zijn er nu nog niet, die komen over een maandje pas

Forum Meubilair Evenaar's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Dagboek Berichten
    4

Ik moet toch zeggen dat die bremsen bremse wel aardig werkt hoor, ik kan net een redelijk rustig ritje maken als ik Fen heb ingesprayd.
    Als ze dan niet kunnen ruiken zal het vast op hun keel slaan, net als bij Morrie

En Marianne, welke Atex bedoel jij dan? Niet die speciaal voor dazen?
    Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl

Forum Meubilair Elianne's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005

helaas kan ik door omstandigheden morgen niet meer komen kijken, vind het wel heel erg jammer... maar ik moet savonds oppassen nu (kon het gewoon niet maken om af te zeggen) en dan 2 uur heen en weer reizen heeft geen zin...

jammer maar volgende keer beter!
    The darkest hour is befor it get light!!!

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Evenaar
    Als ze dan niet kunnen ruiken zal het vast op hun keel slaan, net als bij Morrie

Hihihi, ja ik vroeg me ook al af, wát er dan in ´s hemelsnaam de reden van was dat vieze stinkende goedjes werken tegen dazen, als ze niet kunnen ruiken!!
    Vind het een raar verhaal.

Heb bovendien de ervaring dat ze heel goed kunnen ruiken, want ze komen pas op de paarden af als die een heerlijk zweetluchtje om zich heen hebben hangen..

ze komen op warmte af......

ik verzin het niet zelf hoor,ik weet het van iemand die er jaren op gestudeerd heeft en er onderzoek naar gedaan heeft. Hij zit momenteel in Brazilië om een ander eng beestje te onderzoeken,maar ikzal hem mailen, dan krijgen jullie er een wetenschappelijk artikel over in het Engels, is misschien geloofwaardiger

Oké, maar wat dóet bremse bremse dan nog meer dan vreselijk stinken?? Giftig is het niet..

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

mmmmm!! how interesting! Vandaar in het koele bos dat ze in zwermen meteen rond je zitten! En vandaar dat de meeste middeltjes gewoon NIET werken.
    Heb er trouwens 2 van Vash afgehaald (wat het waren weet ik niet, het leek op horzels) en die zaten dood op zijn vacht. Tijdens het steken overleden. Misschien heeft Vash wel Ghostbusterstuff in zijn bloed .

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

hoop dat de link het doet (paardendrogist)
    http://www.paardendrogist.nl/index.asp? ... ctID=25853

Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123

Bladwijzers

Forum Rechten