Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 31 tot 41 van de 41

Topic: Wim in Wassenaar op 30 juli *AFGELAST*

  1. #31
    Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2006
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    386

    Re: Wim in Wassenaar op 30 juli!

    Diana kan toch niet mee doen. Ze moet met haar Friese hengst naar een show in Friesland, maar de volgende keer is ze zeker van de partij.

  2. #32
    Actief Forumlid Auky's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006
    Locatie
    Heusden
    Berichten
    886

    Re: Wim in Wassenaar op 30 juli!

    Betekent dit dat de lessen niet doorgaan?
    There's nothing you can't do when the horse becomes a part of you.

  3. #33
    Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2006
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    386

    Re: Wim in Wassenaar op 30 juli!

    Lon wist nog wel wat mensen van stal die mee willen doen geloof ik. Maar Lon is nog tm aankomend weekend op vakantie, dus het is even wachten tot zij terug is.

  4. #34
    Actief Forumlid Auky's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006
    Locatie
    Heusden
    Berichten
    886

    Re: Wim in Wassenaar op 30 juli!

    Ohja, dat was ik vergeten, sorry!!
    There's nothing you can't do when the horse becomes a part of you.

  5. #35
    Actief Forumlid Lon's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Berichten
    1.625
    Dagboek Berichten
    1

    Re: Wim in Wassenaar op 30 juli *AFGELAST*

    Het goede nieuws is dat ik weer heelhuids terug ben , het slechte nieuws is dat er uiteindelijk toch niemand van mijn stal mee wil doen en dat het dus niet door kan gaan

    Voor een eventuele volgende datum ben ik echt afhankelijk van voldoende animo van buiten de stal (forum!), want bij mij op stal is er weinig interesse in Wimlessen... Dus mochten er mensen zijn die voor Wimles naar Wassenaar zouden willen komen, laat het me dan even weten (via pb of in dit topic), dan weet ik of het zin heeft om een andere datum te plannen.

  6. #36
    Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2006
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    386

    Re: Wim in Wassenaar op 30 juli *AFGELAST*

    Hoi Lon,

    Er zijn zowieso 2 meiden uit Haarlem (ponyjongen en allegro) die elke 6 weken naar Wassenaar willen komen, maar alleen als de Wimlessen in een binnenbak gegeven worden.

    Ik wil ook sowieso elke 6 weken komen, maar ik ga ook elke 6 weken naar de Wimles in Lunteren, dus dan moet het voor mij wel zo gepland worden dat ik om de 3 weken les heb, want ik wil niet 2 weken achter elkaar les en dan 4 weken niet.

    Dus dan komen we in de buurt:

    1. Lon
    2. Ponyjongen
    3. Allegro
    4. Stacy
    5. Antiope
    6. Auky?
    7. Dekoezegtboe?
    8. Mayalonglane

    Dus als jij een binnenbak kan regelen en rekening kan houden met de Wimlessen in Lunteren, dan redden we het wel elke 6 weken een les!

    Groetjes,

    Stacy

  7. #37
    Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2006
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    386

    Re: Wim in Wassenaar op 30 juli *AFGELAST*

    Volgens mij zijn er iets van 3 binnenbakken in Wassenaar, dus dat moet te regelen zijn toch?

    Heb ponyjongen en allegro zaterdag nog gesproken bij de Wimles in Lunteren en op hun kan je 100% rekenen als je een binnenbak kan regelen. Op mij ook, als je rekening houdt met de data en jij en Maya willen ook mee doen, dus ik hoop dat je (we) een binnenbak kunnen regelen.

  8. #38
    Forum Meubilair dekoezegtboe's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Locatie
    Vlaardingen
    Leeftijd
    40
    Berichten
    3.715
    Dagboek Berichten
    24

    Re: Wim in Wassenaar op 30 juli *AFGELAST*

    ik weet niet of ik er over 6 weken al bij ben.... aangezien ik dan mijn nieuwe pony pas 4 weken heb vind ik het een beetje snel om al weg te gaan.
    misschien die 6 weken daarna
    Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he

  9. #39

    Re: Wim in Wassenaar op 30 juli *AFGELAST*

    denk niet dat een binnenbak te regelen is hoor, bij ons (lon en ik) hebben we geen binnenbak, en ik weet wel 2 binnenbakken in wassenaar, bij de 1 WIL je niet rijden, vreselijk slechte bodem en de eigenaar zou het nooit toestaan. de andere die ik ken verhuurt ook zijn binnenbak niet. Dus ik denk niet dat dat erin zit hoor..

  10. #40
    Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2006
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    386

    Re: Wim in Wassenaar op 30 juli *AFGELAST*

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door maya_longlane
    denk niet dat een binnenbak te regelen is hoor, bij ons (lon en ik) hebben we geen binnenbak, en ik weet wel 2 binnenbakken in wassenaar, bij de 1 WIL je niet rijden, vreselijk slechte bodem en de eigenaar zou het nooit toestaan. de andere die ik ken verhuurt ook zijn binnenbak niet. Dus ik denk niet dat dat erin zit hoor..
    Dat is wel jammer
    Maar goed, ik doe wel mee als het mij qua data uitkomt, alleen wil ik dus liever niet 2 weken achter elkaar les. Ik les altijd in Lunteren mee, alleen niet op 1 oktober omdat ik het weekend ervoor een weekend bij Wim train. Eind november ga ik met de NVVR nog een keer Wimmen.

  11. #41
    Actief Forumlid Auky's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006
    Locatie
    Heusden
    Berichten
    886

    Re: Wim in Wassenaar op 30 juli *AFGELAST*

    Ik ben ook zeker geïnteresseerd om in de toekomst eens mee te doen.
    Om de 6 weken is voor mij financieel niet te doen, maar eens in de zoveel tijd een les meepikken zou ideaal zijn.
    Moet dan wel ruim van te voren een datum weten, aangezien ik dan wekelijks wat opzij moet leggen voor de les.
    Vond het ook erg jammer dat het niet uitkwam voor deze keer!!
    There's nothing you can't do when the horse becomes a part of you.

Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •