Timber doet de laatste tijd steeds na een rondje of 4 / 5 bij de circling stoppen. Ze gaat me dan eerst aankijken door met haar koppie naar binnen te lopen. Dus ik in het begin steeds haar naar me toehalen want ik wil immers dat ze op mij let, en dan dus meteen weer de cirkel op, maar Timber blijft dit spelletje langer volhouden dan ik en op een gegeven moment wil ik toch wel dat ze doorloopt, want ze gaat het steeds sneller doen, na 2 rondjes enz enz. Dus heb ik haar weer streng op de cirkel gestuurd, maar ik ben bang dat ze daar weer onzeker van wordt.
Ik heb volgende week wel weer een lesje en dan zouden we dus naar dit probleem kunnen kijken, maar ik vroeg me af hoe andere mensen hier op het forum mee omgaan. Moet ik nou een keer gewoon mijn punt maken door haar streng de cirkel op te sturen of moet ik haar naar me toe blijven halen tot het kwartje valt. Ik merk even op dat Timber liever lui is dan moedus het lijkt ook wel of ze aan het zeuren is of ze mag stoppen, dat gevoel krijg ik er nl. bij.
Oh ja en ik werk dus aan de 22ft lijn of @ liberty in een afgezette bak.
Bladwijzers