Bruin!
Maarreh... je legt het dekje in kekke kleurtjes toch wel tussen je pad en het zadel he![]()
Bruin!
Maarreh... je legt het dekje in kekke kleurtjes toch wel tussen je pad en het zadel he![]()
aangezien dit toptic steeds naar boven dukt ga ik maar eens het antwoord geven; Het is bruin geworden en het staat hem fantastisch! Maar blauw was ook leuk geweest, maar toch bruin omdat het gewoon 'natuurlijker' staat en ik vind aardetinten zowiezo mooi staan.
BRUIN!!!
Groetjes
Groetjes
Ariane xxx
My Love Is Yours Alone , The Only True Love I've Ever Known.. When I'm Down U Pull Me Trough When Nothing Else Would Do ! ♥
Leuk dat je nog even hebt laten weten welke kleur het geworden is! Bruin lijkt me idd prima. Ga je nog foto`s plaatsen van je Haf met bruin zadel (BF toch?) of heb je dat al gedaan en let ik niet op?
Ja foto!!!!!!! Kan dit
!!
Ik ben ook aan het testen met een barefoot en ben dus erg nieuwsgierig!
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
Mooi dat het toch bruin is gewordenBlauw lijkt me ook wel heel stoer, maar ja.. wel heel ehmm... blauw
![]()
Nu nog de foto's![]()
Je paard is de spiegel van je ziel. Kijk in zijn ogen en schrik niet van de waarheid die je ziet.
Ben erg benieuwd naar jou haf met bruin!
Ik had op stoffel eerst een zwarte liggen , maar deze is snel het internet weer opgegaan.
Stond zo hard!
Enne bruin... kan je ook vele kleurtjes onder leggen, knalt lekker.
Zoals, div kleuren blauw staat erg bij bruin, roze (maarja... bij een ruin vind ik dat weer zo zielig), oranje, paars, wit, div kleuren groen.
Hierbij zwartbruin barefoot foto's
![]()
Be a realist,
Remain a dreamer
Zou toch die zwarte nemen, staat lekker sjiek!! Dus die bruine barefoot maar weer op internet!![]()
WAAR WE ONS AL NIET DRUK OVER MAKEN!!!![]()
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Erg he, al die verschillende kleuren
Ik heb ook een tijd getwijfeld welke kleur ik zou nemen, uiteindelijk voor een zwarte gekozen omdat mijn hoofdstel ook zwart is![]()
There's nothing you can't do when the horse becomes a part of you.
Als het allemaal meezit ga ik over 2 weken een bruine barefoot maat 1 kopen bij singlefootereindelijk!!! ik vind bruin helemaal geweldig staan op haffies
heb ook een bruin hoofdstel en schoenen en chaps. nu nog een cap![]()
Ik wil ook een barefoot maat 1 hebben.
Ik dacht alleen dat t via de barefoot site besteld moet worden?
Is er een site van slinglefooter evt??
annebe....hele leuke fotoos !!!
------Nog even iets leuks verzinnen--------
Maar Cuppie is echt een lieverd !!!
<!-- m -->http://www.mijnalbum.nl/Album=HNMKJNZQ<!-- m -->
voor de personen die nog (ooit) nog gaan moeten kiezen, ik zou nooit voor bruin gaan al zou vind ik het absoluut het mooiste!!
Een vriendin van mij heeft zwart en bruin, het jammere is dat het nubuck glad word, na een hele tijd wordt je bruine zadel dan bruin met zwart en je zwarte, je kan het al raden zwart met zwart... Het gladde nubuck en het nog nubuck valt zeg maar minder op bij een zwart zadel... (ben slecht in uitleggen!)
Bladwijzers