geen idee of dit lukt (voor het eerst antwoorden op forum maar zie nu wel waar die grappige poppetjes vandaan komen), Eveline: goed plan een videoavond, ik kom graag! gr Anneke Waar zit die verzendknop nou?
geen idee of dit lukt (voor het eerst antwoorden op forum maar zie nu wel waar die grappige poppetjes vandaan komen), Eveline: goed plan een videoavond, ik kom graag! gr Anneke Waar zit die verzendknop nou?
Lijkt mij ook leuk. Maakt mij niet uit wanneer maar ik vraag me af hoe ik dat met vervoer ga regelen. Kan wel met de trein komen maar moet dan wel op tijd de laatste trein terug kunnen nemen. Is er trouwens wel een treinverbinding met Wageningen
( of is dit een stomme vraag? )?
Oja, ik heb een hoop dvds. Gekregen van de man die me L2 had verkocht maar had voorgelogen. Hij had niet per ongeluk twee L2 pakketen, één zelf besteld, andere van de collegas gekregen, het was gewoon gekopieerd! Als goedmakertje heeft hij er dus een aantal dvds bijgedaan
. Uiteraard ook gekopieerd, nooit bekeken want ik heb geen dvd speler dus het wordt hoog tijd dat ze na een jaar stoffig worden uit de kast worden gehaald
.
OK, nieuwe voorlopige datum vastgesteld:
VRIJDAG 18 FEBRUARI vanaf ongeveer 5 uur tot een uurtje of 9 of langer, mits jullie niet gebonden zijn aan het OV om op tijd thuis te komen.
We kunnen pizza bestellen of friet, om met zn allen te eten.
Ik hoop de kroeg te kunnen afhuren die avond en zorg dan voor banken/stoelen en een BEAMER
Drinken kun je dan bij de bar kopen, maar is tegen studententarief. Eigen drinken helaas niet toegestaan, maar je bent niet verplicht om veel te zuipen hoor
Kan wel iemand een DVD speler meenemen? Ik heb er 1 voor in de PC maar mijn computer kan ik niet meenemen naar de kroeg, want als je hem uitzet, moet je hem 30x opstarten voor hij weer aangaat(nee, dit is gelukking niet de server waar het forum op staat)
Wat kunnen we bekijken:
- de nieuwste Savvy Club DVD's (leadchange lessen, veulentraining, kids etc)
- hopelijk ook de DVD van de Parelli Savvy Days in Engeland
- selectie uit de DVD's zoals trailerloading, watercrossing etc.
- wat jullie nog meer meebrengen...
Alle DVD's zijn opgebouwd uit korte stukjes tussen de 5 en de 30 minuten, dus er kan genoeg gevarieerd worden!
Wie willen er komen?
Ikke! (als ik dan niets anders heb...moet nog ff mijn agenda checken..)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)
ikke, maar misschien red ik 5 uur niet, dan kom ik later
Ja dat is inderdaad erg kort op elkaar,
Mijn voorkeur gaat ook uit naar Zaterdag 19 februari en dan eind van de middag/ 's avondds.
groetjes Rachel![]()
Oops had dit nog niet gelezen! vrijdag 18 februari, ik houd me aanbevolen. Weet alleen nog niet vanaf hoe laat, omdat ik nog een andere stageplek krijg in die periode.
groetjeszzz
Ja, ik kom ook. Zal nog even overleggen met hoeveel mensen.
Rachel; natuurlijk kun je meerijden. Kun je dan naar het station in Apeldoorn komen? Dat is tien minuten met de trein vanuit Deventer. Of waar loop je stage? Is dat in de buurt?
Started!
hee, mag ik ook komen, met mijn nul aan ervaring met parelli, dus waarschijnlijk hele domme vragen?
Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.
Tuurlijk mag je komen! We kijken allerlei soorten video's, van intro tot specifieke oefeningen. En natuurlijk mag je altijd vragen stellen, wij vinden niets dom hoor![]()
gelukkig, ik ben er helemaal in aan het komen hoor. Zo`n avond lijkt me een mooi opstapje.
Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.
Okee, de videoavond is al bijna! Gaat het nog door? Waar moeten we heen? Makkelijk te vinden? Ik ben benieuwd.
Eveline, heb je dan de Equitana- shirts al klaar? Kunnen we ze direct meenemen.
Started!
Helaas, wegens gebrek aan tijd bij mij, gaat het me niet lukken om de videoavond nog komende vrijdag te organiseren. Het wordt dus ff uitgesteld tot nader te bepalen datum...
Als iemand anders in de tussentijd zich geroepen voelt om een videoavond te organiseren: graag! Ik kom wel, neem DVD's en video's mee, maar kan nu ff niet alles regelen...
Jeetje jammer zeg, op zo'n korte termijn. Wat moet er allemaal worden geregeld voor een video-avond? MIsschien voel ik me wel geroepen om iets te organiseren.
Started!
Locatie, videorecorder, TV die groot genoeg is of bij voorkeur een Beamer+scherm (die had ik wel kunnen lenen ergens) DVD speler, drinken+snacks en promo![]()
Bladwijzers