-
Parelli Level 2 Liberty door Eddy Modde in Zeewolde!
Op 19 en 20 februari is er een LIBERTY LEVEL 2 cursus in ZEEWOLDE.
De instructeur is uiteraard (de enige officiele Parelli instructeur van Nederland) Eddy Modde!
Eddy is dan net terug vanuit Amerika waar hij 6 weken cursus heeft gevolgd bij Pat en Linda zelf. Hij zal ook weer vele nieuwe fluidity technieken en ideeen die hij daar heeft opgedaan mee nemen in deze cursus!
Liberty is de tweede level 2 cursus in de reeks van 4 (online, liberty, freestyle en finesse). In de cursus komt naast het liberty werk uiteraard ook het rijden aan bod.
INSCHRIJVEN via de mail op http://www.parelli.nl
Met vriendelijke groet,
Irene Lier
Parelli Booking Office Midden en Noord Nederland
-
Re: Parelli Level 2 Liberty door Eddy Modde in Zeewolde!
Ik woon in dronten dus het is fijn dichtbij.
Een stalgenote is ook net begonnen met parelli dus ik vroeg mij af of kijkers ook welkom zijn? En wat zijn dan de kosten en moet je dat aanmelden? En is er nog een demo oid op vrijdag?
-
Sorry Cornelie, niet op tijd gezien, ben nml net terug van een weekje wintersport (was erg leuk trouwens)
Maar goed je kan altijd komen kijken bij een cursus, de kosten zijn 30 euro per dag of 20 euro per dag als je meer dagen komt kijken.
Jammer dat ik je dit niet op tijd kon melden, maar misschien is kijken in Oosterwolde een optie voor jullie? Daar is komend weekend een cursus level 1.
Of 18 t/m 20 maart , dan is er een gecombineerde level 1/2 cursus in Zeewolde!
Ziemaar
-
Ik had inmiddels van marieke al alles doorgekregen. Maart is wel eens leuk om te kijken ja, en dan is het misschien ook wat warmer
Forum Rechten