Resultaten 1 tot 11 van de 11

Topic: L1 , snotty nose

L1 , snotty nose

Hoi allemaal ,
    Ik heb hier nog niet eerder een vraag gesteld , en doorzoek ook eerst altijd even met de zoekfunktie of de vraag niet al eerder gesteld is ,
    maar over een snotty nose kon ik zo snel niets vinden .
    Het volgende is dus het geval ,
    sinds een paar weekjes ben ik dus begonnen met L1 en het gaat echt voor mijn gevoel goed ( nog echt niet perfect , maar zoals ik heb begrepen hoeft dat ook niet ) nu zie ik dus vaker een "snotty nose"bij Reiky .
    een voorbeeld: bij Yo yo is hij bv heel LB , gaapt zelfs vaak , knippert ook met z'n ogen , hoofd laag en heeft respect bij het terugkomen .
    Dan speel ik dus ook door en dan bv bij de sqeeze game zie ik een snotty nose , volgens parelli moet ik dus stoppen .
    Nu merkte ik dus een dag later zeg maar , dat die snotty nose al bij de circling game kwam , terwijl ikzelf het gevoel heb dat Reiky het echt wel leuk vindt en heel LB is .
    Die snotty nose maakt me onzeker , van de ene kant heb ik een LB paard met z'n hoofd laag en knipperende ogen , en dan zie ik toch druppels vallen.
    Wat moet ik nu?

Nadja

ps ik speel de spellen op dit moment nog op een langzaam tempo , is het dat misschien?

Forumlid
    Aangemeld
    May 2006

Re: L1 , snotty nose

wat is een snotty nose?!! En wat is er eventueel zo erg aan in combinatie met trainen?
    Wij hebben twee IJslanders, Saedis & Skeggi, en een ondeugende Shet, Juicy.

Forum Meubilair Antheman's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    Dagboek Berichten
    6

Inspanning veroorzaakt toch water uit de neus?

Of begrijpen we je nu verkeerd?

Forum Meubilair Horsefreakje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006

ik snap dr ook niet veel van
    heb nog nooit eerder hegoord van een 'snotty nose' bij Parelli ofzo..

Gr. Ariane
    Groetjes
    Ariane xxx

My Love Is Yours Alone , The Only True Love I've Ever Known.. When I'm Down U Pull Me Trough When Nothing Else Would Do ! ♥

Ik heb de video's bekeken waar ik meende dat dit werd gezegd , maar ik heb het helemaal verkeerd begrepen , sorry voor deze domme vraag!
    Bedankt voor jullie antwoorden.

Forumlid
    Aangemeld
    May 2006

dat was geen domme vraag hoor! Ik was heel nieuwsgierig wat dat nu weer was, een snotty nose. Die van mij hebben regelmatig een 'snotty nose' en ik begon me al zorgen te maken!
    Wij hebben twee IJslanders, Saedis & Skeggi, en een ondeugende Shet, Juicy.

Wheaty, ik zou het zeer waarderen als je er wat meer over zou willen vertellen, want ik ben nu ZO nieuwsgierig geworden!

May the horse be with you!

Een paar weekjes geleden heb ik mijn parelli pakket L1 gekregen , ik dus fanatiek dvd's bekijken , lezen en toen gaan toepassen.
    Toen meende ik dus gehoord te hebben op een van de dvd's ,dat als er uit je paard z'n neus snot komt na een tijdje oefenen , hij het dus niet meer leuk vond.
    Jee , dat heb ik dus compleet verkeerd begrepen , voel me ECHT wel stom , vooral omdat er nu een toppic is wat nergens op slaat !
    Maar het heeft ook iets goeds voor mij , ik maar me dus niet meer druk om mijn paard z'n snot neus ,hi hi

Het kan natuurlijk ook zijn dat je het gewoon GOED gehoord hebt. Mocht je die dvd nog eens bekijken, laat het dan weten alsjeblieft!

Ik ben van de oude garde en heb alleen van level 2 de nieuwe versie

May the horse be with you!

Forum Meubilair dekoezegtboe's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    24

ja ik ben ook wel heel erg benieuwd hoor! mijn paard briest (snottiet) ook wel eens tijdens grondwerk!
    Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he

Actief Forumlid sanne's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Dagboek Berichten
    1

misschien zeg ik nu iets heel doms hoor , heb linda namelijk het woord horen gebruiken in het nieuwe level 2... bedoelt ze niet gewoon dat het paard een respectloze "snotneus" is, zoals je dat ook tegen kinderen zegt
    www.equimotion.nl: chiropractie, dry needling en (revalidatie)training

Bladwijzers

Forum Rechten