Hoi allemaal ,
Ik heb hier nog niet eerder een vraag gesteld , en doorzoek ook eerst altijd even met de zoekfunktie of de vraag niet al eerder gesteld is ,
maar over een snotty nose kon ik zo snel niets vinden .
Het volgende is dus het geval ,
sinds een paar weekjes ben ik dus begonnen met L1 en het gaat echt voor mijn gevoel goed ( nog echt niet perfect , maar zoals ik heb begrepen hoeft dat ook niet ) nu zie ik dus vaker een "snotty nose"bij Reiky .
een voorbeeld: bij Yo yo is hij bv heel LB , gaapt zelfs vaak , knippert ook met z'n ogen , hoofd laag en heeft respect bij het terugkomen .
Dan speel ik dus ook door en dan bv bij de sqeeze game zie ik een snotty nose , volgens parelli moet ik dus stoppen .
Nu merkte ik dus een dag later zeg maar , dat die snotty nose al bij de circling game kwam , terwijl ikzelf het gevoel heb dat Reiky het echt wel leuk vindt en heel LB is .
Die snotty nose maakt me onzeker , van de ene kant heb ik een LB paard met z'n hoofd laag en knipperende ogen , en dan zie ik toch druppels vallen.
Wat moet ik nu?
Nadja
ps ik speel de spellen op dit moment nog op een langzaam tempo , is het dat misschien?
Bladwijzers