He Wannabe maak je wel ff foto, dan kunnen we hem bewonderen!
Krijg ik weer inspiratie van om nu toch maar eens zelf wat te fröbelen!![]()
He Wannabe maak je wel ff foto, dan kunnen we hem bewonderen!
Krijg ik weer inspiratie van om nu toch maar eens zelf wat te fröbelen!![]()
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
Hij is af![]()
Ik ben even digi-loos, ik zal wel even wat met m'n mobiel proberen te prutsen. Fröbelen = hip![]()
Jullie gebruiken de soldeerbout voor het maken van de lusjes??dat deed ik eerst ook (soldeerbout voor touwsmelten) maar het werkt veel handiger om een oud broodmes in het vuur te verhitten. Een mes is dunner en presieser en zo kun je veel netter de lusjes smelten. Als je het mes weer verhit, zorg je ervoor dat al het gesmolten touw eraf brand zodat je mes weer schoon is.
Tip: gebruik niet grootmoeders zilveren servies maar een oud mesze worden namelijk wat zwart wanneer je het rood-gloeiend verhit.
Is ith a earthquake?! ____________
_____________ Is it Thor, the GOD of the Thunder?!
Oooh no no! It's unbelievable! Its tha Bie Ba Borus!!!
Daar mag je zeker trots op zijn, zeker als het nog goed effect heeft ook
Hoe dik was het touw dat je gebruikte?
And each wild horse was meant to be at home on land forever free.
heb niet alles doorgelezen dus kan zijn dat dit al eerder gevraagd is, hoor. oeps
maar het enigste wat ik dacht bij de foto is of het niet knelt bij de onderkant waar de teugels kruisen?
Trek je niet als het ware de snoet onderaan dicht bij de minste druk op je teugels?
Parelli Natural Horsemanship:
Waarom we begonnen zijn met paarden
kijk eens op onze website <!-- w -->http://www.plankenbrughoeve.be<!-- w -->!
De dikte van touw? Ik dacht dat het 12-15 mm was, maar ben niet zeker. Iig dikker dan een standaart touwhalster-touw.
HEy haidy, als je op beide teugels druk zet dan krijg je rondom heen de neus inderdaad druk, maar dan moet je wel hard genoeg trekken en dat doen we niet hè. Is althans niet de bedoeling.
Als je een normale druk op twee teugels zet dan blijft er onder de kin nog wel een opening over.
En mocht het wel knellen dan kan je er toch stopjes op maken, dat je je paard niet helemaal de mond dichtsnoertToch???
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
ja dat vroeg ik mij dus ook al af...ik vind het een heel mooi hoofdstelOorspronkelijk Geplaatst door haidi
hoor echt knap gedaan en heb nu ook de neiging im zelf ff crea te gaan
doen, maare stuur je niet de verkeerde richting in als de teugels zo onder
de mond gekruist worden?![]()
Today I had a thought "What if I never had met you?"
Als je paard wijken voor druk kent is het logisch voor hem. Linkse kant druk op het hoofd --> paard gaat naar rechts en omgekeerd.Oorspronkelijk Geplaatst door Noetsjie
als ik ook een keertje in een creatieve bui ben maak ik er ook eentje!![]()
[quote="skey"]Als je paard wijken voor druk kent is het logisch voor hem. ]Oorspronkelijk Geplaatst door Noetsjie
oh ok...ja ben nog maar net begonnen met parelli ...en tis
allemaal nieuw voor me...maar goed dankje...weten we dat ook weer!!!!
Maar hoort het nu wel zo te zitten dan of wkwam het toevallig zo
uit???![]()
Today I had a thought "What if I never had met you?"
Nee hoor, het hoort gewoon zo te zitten.
leuk
wat voor touw heb je gebruikt?
nylon of katoen?
Ik heb hem ook gemaakt en heb mylon gebruikt, op zich heel fijn voor een snelle release maar hij schuift ook wat sneller.
Met rijden heb ik daar geen last van, maar ik wil ook weleens naast mijn paard lopen op een rit en dan schuift ie naar 1 kant. Niet dramatisch, maar het is mijn ervaring![]()
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
oke,
nu heb ik gelijk nog een vraagje.
hoe dik is het touw dat je gebruikt hebt?
Bladwijzers