Oeps, ik poste mijn vraag gelijk met jou antwoordOorspronkelijk Geplaatst door trea
![]()
Oeps, ik poste mijn vraag gelijk met jou antwoordOorspronkelijk Geplaatst door trea
![]()
Voor uitleg; zie het berichtje boven dat van jou.Oorspronkelijk Geplaatst door skey
Nou.. supergeil betekend: fantástisch! Gewéldig! Zoals op die koopreclames; deze mixer is gewoon fantástisch!! Je moet die gewoon in je keuken hebben.. hihi zoiets betekend het.
Jammer he?![]()
Wahaha, deze mixer is gewoon supergeil! Zo eentje moet ik ook hebben. Wat voor een woord gebruiken die duitsters ervoor, weten ze wel wat het hiet betekend![]()
ohhhhhhhhhhhhh dus net als in Nederland die telesellers het helemaal GEWELDIG vinden
![]()
Heb ineens een heel ander beeld van jullie zondagsritjes gekregen![]()
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
Ooh hij is idd supergeil!
Whaha voor de mensen die vreemd opkeken bij supergeil; toen ik hier voor 't eerst las dat iemand uit z'n panty ging..![]()
Ik weet nog steeds niet zeker of het nou figuurlijk bedoelt word![]()
Hihi, grappig zulke woordspelletjes![]()
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Ik dacht om eerlijk te zijn ook op zn nederlands maar leo, enya en trea rijden dus alleen maar met dat gluckradd.
Ziet er goed uit en dat leo er lekker mee kan rijden is natuurlijk erg fijn, maar zit die "keelriem" niet een beetje strak? Dat viel me bij die sidepull eigenlijk ookal op... In mijn theorie boekjes stond altijd dat je dan de ademhaling kunt afknellen als het paard zn hoofd buigt, maar goed daar staat wel meer onzin in.
Jaaa je hebt gelijkVroeger in de maneglessen leerden we dat je er een vuist tussen moet kunnen. bij Amy kan ie niet losser, dan moet ik maar even een gaatje bijmaken. Bij Enya is ruimte zat. Zal er beter op letten!
Die vuist ertussen is vooral belangrijk als je je paard nageeflijk wilt rijden. Want dan kantelt hij zijn hoofd als het ware wat naar beneden (neus wat naar binnen), waardoor het bij de kaak wat breder wordt en daar moet dan wel ruimte voor zijn onder de keelriem.
Een beetje hetzelfde effect als je zelf je kin naar je borst trekt, dan krijg je ook een onderkin.![]()
Niet waarEen beetje hetzelfde effect als je zelf je kin naar je borst trekt, dan krijg je ook een onderkin. Wink![]()
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Dan krijg ik m'n derde![]()
![]()
Bladwijzers