Es ist ja Supergeil!!![]()
Leo kan er geweldig mee overweg. Veel beter als met de bosal. Hij rijdt nu met een arrogante kop heel trots alle wendingen die hij wil![]()
![]()
Es ist ja Supergeil!!![]()
Leo kan er geweldig mee overweg. Veel beter als met de bosal. Hij rijdt nu met een arrogante kop heel trots alle wendingen die hij wil![]()
![]()
Dat vraagt natuurlijk om een actiefoto van Enya en Leo hé![]()
Ziet er in ieder geval cool uit! Veel plezier ermee, maar dat gaat wel lukken geloof ik!![]()
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
aah... die tweede foto... ze kijkt niet echt gelukkig?!
"The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli
Hihi kom ik jouw hoofd een keer fotograferen als je een dutje doetOorspronkelijk Geplaatst door issiem
Het valt me mee dat ze geen centenbakkie heeft hihi
Staat haar goed!!!. Ik hoop dat het voor jullie ook weer meer plezier betekent tijdens de zondagse buitenrit.
Hoewel.... bij nader inzien heeft ze natuurlijk net een zware nederlaag achter de rugOorspronkelijk Geplaatst door trea
Nu kan ze Leo ook al niet meer koeienieren..
![]()
![]()
![]()
Een foto van Leo en Enya is al niet meer nodig, ik heb al beeld![]()
![]()
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
Hihi heb het meteen vreselijk met haar te doen, dat is een gemene emotionele aanslag voor de altijd zo stabiele Enya![]()
Maar mooie combi zo, is wel apart "das Glücksrad", en dat beloofd heel wat heerlijke zondagsritjes voor het echtpaar![]()
Supergeilmaar goed dat ik weet wat dat betekend in het duits, anders kreeg ik hele andere bosritjes in mijn hoofd
![]()
www.crystal-carving.com
Same here!!!Oorspronkelijk Geplaatst door Réban&Kabriche
![]()
"The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli
...and here!![]()
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Maarre het mag natuurlijk wel een fotootje, blijf natuurlijk fotogeil![]()
![]()
![]()
Heb je er trouwens zelf ook mee gereden? Zo ja, hoe vind jij hem?
ziet er mooi uit! hoe werkt dat hoofdstel??
Wel fijn dat jullie nu heerlijk samen (zonder stress) ritjes kunnen maken zeg!!
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
Gewoon, net als de sidepull van Amy. Wel lekker, maar moet eerlijk zeggen dat ik Enya met touwhalster of bosal ook super vind rijden. Voor mij heeft het dus geen meerwaarde. Het enige wat me bij Enya ooit is tegengevallen is de savvystring om de hals. Dat uhm remt niet zo bestOorspronkelijk Geplaatst door Réban&Kabriche
![]()
Oh oké!
Mischien was het te vroeg om te proberen?Het enige wat me bij Enya ooit is tegengevallen is de savvystring om de hals. Dat uhm remt niet zo best![]()
![]()
Na een maand bitloos?? Nee toch?Oorspronkelijk Geplaatst door Réban&Kabriche
![]()
Bladwijzers