Ik zeg ook mischien hé, weet ik veel!!!
Lijkt me een hele andere manier van rijden......
Ik zeg ook mischien hé, weet ik veel!!!
Lijkt me een hele andere manier van rijden......
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
Het werkt gewoon als een bitloos hoofdstel, alleen kan je heel smiechtig en vernuftig de teugels een radje opschuiven waardoor een lichte hefboomwerking ontstaat. Als je dat doet werkt het als een mechanische hackamore, maar dan lichter.Oorspronkelijk Geplaatst door dekoezegtboe
Op de foto heb ik de teugels op neutrale stand.
Hahaha ik bedoelde het cynisch hoor, want na een maand met halster rijden al de halsring om en buiten gaan rijden is vragen om ongelukken. Was dus een zeeeer stomme actie van mijOorspronkelijk Geplaatst door Réban&Kabriche
![]()
oh bedoelde je het zo
![]()
Ik snap dat wel hoor, als iets goed gaat wil je nog weer wat proberen....
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
Pfff kben blij dat je dat even hebt verhelderd! Het enige Duits wat ik versta is bijv. BMW, de rest begrijp ik echt geen moer van. Dus ik hield al wijselijk mijn vingers..Oorspronkelijk Geplaatst door Amon
![]()
"The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli
Hihi Issiem weet je nu wel wat het betekent?Want dat heb ik nog niet vermeld
![]()
Geef maar aan als ik het alsnog moet vertellen, is n.l. minder schokkend dan het oogt![]()
www.crystal-carving.com
Ik wil het graag weten Amon, ik heb nu namelijk een apart beeld van de ritjes die Leo en Trea maken
Enne, gaaf ding Trea, ik wist niet dat zoiets bestond joh!
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Nou, die maken vast ook wel ander soort ritjes, maar dat doen ze hopelijk niet in het bos als de paarden erbij zijn![]()
Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
nee? Mag dat niet dan?
Ik zeg niks haha, ga nu niet meer verklappen wat Supergeil betekend, vindt deze versie n.l. veel leuker![]()
www.crystal-carving.com
Toch wel een heel slim ding ja... Leuk!
May the horse be with you!
En ik durfde niet te vragen wat het was, ik dacht uhhh nee ik dacht niks![]()
![]()
Brenda hellup, wat betekend het nou dan!!!
@ Trea, ziet er stoer uit, mooi hoofdstel, alleen snap ik niet hoe het werkt, is het niet scherp op Enya's neus??
Maar leuk dat Leo nou lekker kan rijden, is natuurlijk weer heel goed voor zijn EF.![]()
Prendre la vie comme elle vient!
Scherper dan een bosal of touwhalster is het in ieder geval niet. Het is vooral duidelijker. De werking is hetzelfde als een mechanische hackamore, maar dan zonder de scharen en zonder de hefboomwerking.Oorspronkelijk Geplaatst door mariejo
Ik kan een zeer lichte hefboomwerking instellen door de teugels in het rad te verplaatsen naar voren. Dan draait het wieltje rond bij aantrekken van de teugels en krijg je een hefboomwerking op de neus.
Ik heb de teugels in het "neutrale" vakje zitten. Geen kracht x nogwat dus.
Mooi hoofdstel. Best wel iets aparts hè.
Wat is nou precies de bedoeling van dat radje eraan?
ennuh...Brenda, deze duitse taalleek wil snel de juiste betekenins van "supergeil" want ik krijg dat andere beeld maar niet uit mijn hoofd.
Bladwijzers