Mooie tas! Trea, jij bent nu wel officieel koopverslaafd hoor
Ik vind de steropening van de tas wel heel leuk gevonden. Knap hoor Masja.
Mooie tas! Trea, jij bent nu wel officieel koopverslaafd hoor
Ik vind de steropening van de tas wel heel leuk gevonden. Knap hoor Masja.
Ow.. Masja... wat een prachtig tasje!!!
En Tré!! Kunnen we onderweg wel een kilo drop in kwijt... als ik ooit nog eens met Bruut bij jou in de bossen kom crossen... En als ik er dan ook één bestel kan misschien zelfs de senseo-op-batterijen mee!!!!!![]()
(enne.. nieuw zadel...??? ... Wat mis ik????)
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Super! Ik heb echt spijt dat ik het niet eerder heb gekocht. Voor Amy geeft het zoveel meer duidelijkheid. Ze "zoekt" nu niet meer naar mijn hand (want die is er gewoon) Ik rijd dus nu ook met - hoe zeg je dat - geen losse teugel, maar gewoon contact en dat vind Amy heel prettig! Ik kan haar prima rijden zo, en halthouden: EITJE!! Geen ors nodig, gewoon zwaar zitten (fase 1) teugels iets hoger (fase 2) iets druk op twee teugels (fase 3) méér heb ik niet nodig gehad, zelfs niet vanuit een denderende galop samen met EnyaOorspronkelijk Geplaatst door Réban&Kabriche
![]()
Je loopt achter!! Zie hier; http://137.224.239.40/nh/forum/viewtopic.php?t=6599Oorspronkelijk Geplaatst door nienke07
Maarre in dat tassie past zeker wel een kilo drop he! Maar als we samen gaan rijden laten we de drop en het opvouwbare senseoapparaat thuis want dan mot mijn fototoestel erin!!!![]()
Ahaaaa!!! Juist.. ik had al zo'n vermoeden dat ik achter aan het lopen was.. heb afgelopen weekend van alles gedaan.. behalve forummen!!!
Nou ja.. geen knop.. maar wellicht kan Masja voor aan dat zadel een mooie achtertas maken!!!!![]()
Mooi Trea!!! Fijn te lezen dat het zo goed bevalt!
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
wow ik moet toch eens meer andere topics lezen behalve te koop en fotoalbum, want kom net van je af en heb ik niet eens je tassie kunnen bewonderen!!!
Wel een heeeel handig tassie zeg! En ik was idd ook benieuwt of het niet zou bumpsen maar dat doet het dus niet..want dat probleem had ik dus met mijn heuptassie..dat rammelde lekker alle kanten op en das niet fijn met een volle maag...
Haa, dan kruip ik bij je op de passagierstoel en ga ik mee de bossen in, want Tré heeft dan 1 paard overOorspronkelijk Geplaatst door nienke07
, en ik ben goed in het verzorgen van droppies...toch?
![]()
www.crystal-carving.com
Dat is een feit!! Jij mag meeOorspronkelijk Geplaatst door Amon
![]()
Goed... kom maar op met een datum!!! Bren.. ik pik je onderweg op en breng je veilig weer thuis!!!!
Joehoee geselli, daar moet toch wel een dag voor vrij te maken zijn hier, meen het echt hoor dat ik mee wil, lijkt me een heerlijke onderbreking van de circel hier. Maar mag ik wel een slag om de arm houden, weet n.l. niet precies hoe het met Fer gaat verlopen. Of ik dan wel een dag weg kan.
Maar droppies zijn zo gehaald![]()
www.crystal-carving.com
*Zit al bij t raam op de uitkijk*
We hebben geen haast, maar we gaan het ook niet op de hele lange baan stellen!! dit plan gaat zeker doorgang krijgen!!!
Oh ja.. dit weekend kan ik niet![]()
Neem er een bakkie bij Trea, dat wacht wat comfortabelerOorspronkelijk Geplaatst door trea
![]()
En ja dit weekend is Nienke bezet, en daar profiteer ik weer van*kus*
www.crystal-carving.com
Bladwijzers