Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 29

Topic: zadeltas is klaar!!

zadeltas is klaar!!

Een tijdje geleden was ik op zoek naar een zadeltas voor mijn fototoestel. Ik heb een nogal groot fototoestel en dat past niet in een heuptasje of jaszak.

Ik heb toen een topic geopend over waar ik deze kon bestellen. Zadeltassen kopen is niet zo´n probleem, maar een tasje voor aan de voorkant (want je moet je fototoestel wel zo kunnen pakken he) van dit formaat is niet zo makkelijk!

Uiteindelijk, nadat ik al twee dagen had gezocht op het net, kreeg ik een Pb van Masja van Lucky leather. Zij wist wáár deze maat te bestellen. Ikke betaald en het wachten kon beginnen.

Na een paar weken mailde Masja mij, met de mededeling dat het tasje qua maat prima was, maar de ingang (rits) te klein!! Mijn fototoestel paste er niet in..

Masja kwam toen met een aanbod - en ik mocht dit niet vertellen, maar doe het lekker toch - waar menig ondernemer een voorbeeld aan kon nemen!
    Ze zou voor mij zelf een tas maken, van leer, precies in het model en de maat die ik zelf wenste, ZONDER dat ik bij hoefde te betalen. Iedereen snapt wel dat dit een uitzonderlijke situatie is he! (Dat Masja nu niet overvallen wordt met verzoeken om haar spulletjes veeeeeel te goedkoop te verkopen)
    Ik vertel dit erbij om haar klantvriendelijkheid te benadrukken.

Kleur, model, versiersels, sluitingen, alles kon ik zelf bepalen. Ze zou er ook paddings inmaken (inwendige stootborden) zodat mijn fototoestel optimaal beschermd zou zijn, en maakte er zelfs nog een paar losse paddings bij, zodat ik die er nog los bij kon stoppen indien nodig.

En hier istie dan!! Ik ben er zoo blij mee. Vanmiddag op een proefritje meegehad, en het is werkelijk ideaal

Losse paddings:

Paddings aan de binnenkant:

Forum Meubilair Elianne's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005

Re: zadeltas is klaar!!

het jaloezie gehalte stijgt hier wel een beetje, maar het is jou ook gegunt hoor tre!

en wat super aardig van Masja, leuk dat je het toch verteld Trea en natuurlijk gaan we nu niet zeuren dat masja haar prijzen moet verlagen al zou het wel fijn zijn natuurlijk dan bestelde ik ook meteen een mooie zadeltas!
    The darkest hour is befor it get light!!!

Forum Meubilair Brenda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Leeftijd
    59

Woww staaltje vakmanschap, wat een gaaf tasje. Nou je hebt gelijk hoor dat je het wel verteld, want klantvriendelijkheid moet gewoon doorverteld worden.
    Masja
    Enigste,maar dat is smaak, is de kleur zwart haha, daar had ik toch echt om bruin gevraagd om in de natural stijl te blijven
    www.crystal-carving.com

Actief Forumlid Jolijn89's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005

Oh dat ziet er lekker handig en mooi uit!! (En goedkoop! )

Nu ga je toch veel meer foto's moeten trekken tijdens de buitenritten

Veel plezier ermee!
    XxxJolijn

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Amon
    Woww staaltje vakmanschap, wat een gaaf tasje. Nou je hebt gelijk hoor dat je het wel verteld, want klantvriendelijkheid moet gewoon doorverteld worden.
    Masja
    Enigste,maar dat is smaak, is de kleur zwart haha, daar had ik toch echt om bruin gevraagd om in de natural stijl te blijven
    Ik weet het, ik heb heel lang getwijfeld om de kleur. Om vloeken van bruintinten te voorkomen (heb 2 verschillende kleuren bruine zadels) heb ik voor de veiligste weg gekozen.

Forum Meubilair Brenda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Leeftijd
    59

Diep donkerbruin kan toch altijd? In je zadel zit ook bruin en de rest is roodachtig bruin. Nou ja maakt het uit, je hebt een pracht tas, en je kan nu eindelijk veilig op pad, want krijg de griebels van jou en fotocamera's
    www.crystal-carving.com

Forum Meubilair Evenaar's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Dagboek Berichten
    4

Gaaf!

Maar je beseft hopelijk wel dat je dit tasje straks niet meer kan gebruiken he?! Op je nieuwe zadel zit geen knop namelijk.
    (dus wil je tasje dan niet aan mij verkopen??? )

Nee hoor, grapje

Top dat Masja jouw droomtasje gemaakt heeft, en mooi ook!
    Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Evenaar
    Gaaf!

Maar je beseft hopelijk wel dat je dit tasje straks niet meer kan gebruiken he?! Op je nieuwe zadel zit geen knop namelijk.
    (dus wil je tasje dan niet aan mij verkopen??? )

Nee hoor, grapje

Top dat Masja jouw droomtasje gemaakt heeft, en mooi ook!
    Dat zadel waar ie aanhangt, gaat niet weg hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!

Forum Meubilair Evenaar's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Dagboek Berichten
    4

haha, nee dat zou ik ook niet durven denken

Ga je die trouwens op Enya gebruiken?
    Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Evenaar
    haha, nee dat zou ik ook niet durven denken

Ga je die trouwens op Enya gebruiken?
    Jaa dat wordt dan Enya´s zadel.

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

Moooii!! Gaaf gemaakt Masja! Knap! Zit er ook een anti-hups bandje aan de onderkant voor de drafmomenten? Of vliegt Annie dan met 'r tassie door de lucht?

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door lila
    Moooii!! Gaaf gemaakt Masja! Knap! Zit er ook een anti-hups bandje aan de onderkant voor de drafmomenten? Of vliegt Annie dan met 'r tassie door de lucht?
    Ze heeft overal aan gedacht, dus ook daaraan Geen hupseflupstasje duss

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

Super tassie dus! Er kunnen dus ook lekkere dropjes mee onderweg, die hupsen er niet uit!

Actief Forumlid masja's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004
    Leeftijd
    51

Bedankt voor de leuke positieve reacties!
    En Trea,bedankt voor de reclame..
    Hahaha.. Neeee mensen, mijn prijzen gaan niet naar beneden
    Ik moet de boekhouder (mijn pa) ook nog recht in de ogen kunnen kijken.

Ik ga binnenkort ook nog allerlei soorten tassen maken (ook zadeltassen) van ander leer als dat tuigleer. Dus hou mijn website in de gaten.. ( maak ik zelf ook nog reclame.)

Verder kan ik natuurlijk altijd ook zadeltassen bestellen.. ik heb er hier nog eentje liggen (ProChoice) waar 1 of andere camera van iemand niet in pastte .

Forum Meubilair RebanKabriche's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005

Ook mijn complimenten voor het tassie!! Erg mooi en functioneel.

Maar Trea, ik weet niet of ik het gemist heb, kan het me haast niet voorstellen maar hoe gaat het rijden nu met dit hoofdstel?
    Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten