Een tijdje geleden was ik op zoek naar een zadeltas voor mijn fototoestel. Ik heb een nogal groot fototoestel en dat past niet in een heuptasje of jaszak.
Ik heb toen een topic geopend over waar ik deze kon bestellen. Zadeltassen kopen is niet zo´n probleem, maar een tasje voor aan de voorkant (want je moet je fototoestel wel zo kunnen pakken he) van dit formaat is niet zo makkelijk!
Uiteindelijk, nadat ik al twee dagen had gezocht op het net, kreeg ik een Pb van Masja van Lucky leather. Zij wist wáár deze maat te bestellen. Ikke betaald en het wachten kon beginnen.
Na een paar weken mailde Masja mij, met de mededeling dat het tasje qua maat prima was, maar de ingang (rits) te klein!! Mijn fototoestel paste er niet in..![]()
Masja kwam toen met een aanbod - en ik mocht dit niet vertellen, maar doe het lekker toch- waar menig ondernemer een voorbeeld aan kon nemen!
Ze zou voor mij zelf een tas maken, van leer, precies in het model en de maat die ik zelf wenste, ZONDER dat ik bij hoefde te betalen. Iedereen snapt wel dat dit een uitzonderlijke situatie is he!(Dat Masja nu niet overvallen wordt met verzoeken om haar spulletjes veeeeeel te goedkoop te verkopen)
Ik vertel dit erbij om haar klantvriendelijkheid te benadrukken.
Kleur, model, versiersels, sluitingen, alles kon ik zelf bepalen. Ze zou er ook paddings inmaken (inwendige stootborden) zodat mijn fototoestel optimaal beschermd zou zijn, en maakte er zelfs nog een paar losse paddings bij, zodat ik die er nog los bij kon stoppen indien nodig.
En hier istie dan!! Ik ben er zoo blij mee. Vanmiddag op een proefritje meegehad, en het is werkelijk ideaal![]()
Losse paddings:
Paddings aan de binnenkant:
![]()
Bladwijzers