Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 18 van de 18

Topic: Draw... hij wil niets anders meer!! :(

  1. #16
    Actief Forumlid
    Aangemeld
    Aug 2004
    Locatie
    Schimmert
    Berichten
    1.255
    Dagboek Berichten
    3

    Re: Draw... hij wil niets anders meer!! :(

    Hihi, ik had bij mijn level 2 dit ook aangeleerd, towards me over een barrel at libertu, voor mijn imaginative task. Mijn paard deed precies hetzelfde als Borus.
    Mijn instructeur vertelde me dat met opzet dit niet in level 2 zit om deze reden. Hij raadde af dit te doen, omdat je paard bij alles dus zo reageert. Je zal dus heel specifiek moeten worden in je lichaamstaal, zodat er een duidelijk onderscheid is.

  2. #17
    Actief Forumlid P a i s's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.278

    Re: Draw... hij wil niets anders meer!! :(

    Na aanleiding van Dunya's nieuwe reactie even een update
    Inmiddels begint zn drawgekte er een beetje uit te slijten, en de drive wordt steeds beter. We hebben hier niet echt op geoefend (hoe meer hij het idee krijgt dat ik wat specifieks van hem wil, hoe meer hij aan draw denkt) maar de drivinggame die we gebruiken voor hele simpele dingen (om laten draaien na de squeeze door het hek enzo) waarvan hij weet dat de driving game erg logisch is, daarbij doet hij eigenlijk nooit meer de draw.
    Dus het komt allemaal wat meer in evenwicht. Ben eigenlijk nu alleen nogmaar erg blij met die goede draw. Het is zo heerlijk om op een "helemaal bloot"-paard op te kunnen stappen zonder zadel, door alleen naar zn kont te wijzen!
    Is ith a earthquake?! ____________
    _____________ Is it Thor, the GOD of the Thunder?!

    Oooh no no! It's unbelievable! Its tha Bie Ba Borus!!!

  3. #18
    Forum Meubilair Timbers's Avatar
    Aangemeld
    May 2005
    Locatie
    Druten
    Berichten
    6.889

    Re: Draw... hij wil niets anders meer!! :(

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door P a i s
    Het is zo heerlijk om op een "helemaal bloot"-paard op te kunnen stappen zonder zadel, door alleen naar zn kont te wijzen!
    Kicken gevoel is dat he
    Timber deed het vandaag tijdens de les ook weer en nog super ook.....alleen liet zij helaas ook bij de sideways zien dat ik het onderscheid van draw en drive nog niet echt onder de knie heb
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •