Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 16 tot 30 van de 43

Topic: beter rijden, rechtrichten en sidepull.

Forum Meubilair Brenda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Leeftijd
    59

Re: beter rijden, rechtrichten en sidepull.

Yeahhhhhhhhh rood is the collor Gefeliciflapstaart Tré, wist wel dat je de buit binnen zou halen

En dat hoofdstelletje, super kwijl, maar ja dat wist je al he, staat hoog op het verlanglijstje voor de zondagritjes, de bosal voor de zaterdag (schaam, schaam in alle hektische weken er nog steeds niet aan toe gekomen hem compleet te maken met mijn mecate, en er mee te rijden, maar komt, komt echt )
    En doordeweeks het touwhalstertje, mooier verdeeld kan het gewoon niet.
    Ben blij dat Amy zeer tevreden is met deze aankoop, tevreden paard=tevreden baas
    Nu nog "das Glücksrad" voor Enya in huis en jullie kunnen tevreden op pad. O ja, en nog mooi weer, want dat is op het moment waardeloos voor lekkere bosritjes.
    www.crystal-carving.com

Forum Meubilair Evenaar's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Dagboek Berichten
    4

Hey, lees ik helemaal over dit topic heen waar in staat dat je een rode string hebt!!!
    Gefeliciteerd!!!!
    Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

Het lijkt me dat de neusriem op de foto bij Amy prima zit zo. Bij het andere paard met dat rode ding, die zit naar mijn smaak te laag op het zwakke deel van het neusbeen. Slobberriempje dient hier denk ik om de neusriem op de neus te houden (anders gaat dat ding in draf bouncen). Dus een vinger speling lijkt me voor Amy wel fijn, maar losser is niet handig. Maar: alleen beredenerend, niet vanuit ervaring met dit soort hoofdstellen!
    [size=99px]Omdat ik toch overal verstand van heb dacht ik: ik deel het met je [/size]

Hihihi, fijn Lila dat je je "alwetendheid" met me wilt delen . Ik had het ook zo beredeneerd vanuit mijn knobbeltje verstand, maar fijn dat jij hetzelfde zegt! Dan zit het wel snor Morgen wordt het redelijk weer, hopenlijk kan ik gaan testen..

Supergefeliciteerd met je level 1!
    En verder heb ik er geen verstand van

May the horse be with you!

Forum Meubilair skey's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004
    Leeftijd
    42

Wat goed Trea, Gefeliciteerd met die rode string. (de hem maar vaak aan nu aan je stick hè)

Ben je mal!! Dit is mijn eerste string met parelli-logo! Die gaat in een doossie op de kast

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

Heb ergens van die mooie dingen gezien, daar zit die string in opgerold, en een certificaat, samen met een foto van het winnende setje in een lijstje, best geinig, echt Amerikaans.

Actief Forumlid sannie's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2006

Hey Trea, mooi dat je L1 hebt, gefeliciteerd. Wat betreft 't rechtrichten (waar ik overigens zeker geen expert in ben hoor, ik ben inmiddels wel zo ver dat ik zo'n beetje kan zien of en hoe erg een paard scheef loopt, maar dat betekent niet dat ik het ook kan verhelpen), heb je al gezien dat er een workshop rechtrichten met grondwerk op de NH-dag is? Dat lijkt me een goeie om te gaan bekijken, en misschien zelfs een goeie om Amy mee naartoe te nemen?

jiske
    Guest

Gefeliciteerd met je level 1.

Maar wat is nu eigenlijk een string??? Kom het steeds weer tegen en ik heb geen idee....

Wat dat rechtrichten betreft: dat is niet iets dat je zelf thuis in je uppie kan doen als je daar geen ervaring mee heb. Daar kun je dan meer kwaad mee doen dan goed.

Zoek daar goede instructie bij.

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door jiske
    Gefeliciteerd met je level 1.

Maar wat is nu eigenlijk een string??? Kom het steeds weer tegen en ik heb geen idee....

Wat dat rechtrichten betreft: dat is niet iets dat je zelf thuis in je uppie kan doen als je daar geen ervaring mee heb. Daar kun je dan meer kwaad mee doen dan goed.

Zoek daar goede instructie bij.
    IEUW!! Meen je dat nou?? Ik heb die dvd van Antoine dus voor niets besteld?? Ik had het idee dat je met die dvd zelf aan de slag kon..

Een string is zo´n touwtje voor aan de carrotstick.

Forum Meubilair Antheman's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    Dagboek Berichten
    6

Trea, ik heb de DVD, maar ook les volgens AdB.
    Het is best moeilijk.

Ik zou dit zeker niet zelfstandig proberen, want de methode is vrij radicaal, je kunt er niet voor niets spectaculaire resultaten mee boeken.

Ik heb ook een clinic van de beste man gezien.

Echt, NIET doen zonder begeleiding!
    Wat al eerder gezegd is, je kunt er behoorlijk mee de mist ingaan ,als je het verkeerd doet.

Overigens nog van harte met je level 1! Top hoor!

Oké! Duidelijk. Bedankt voor het vermelden. Dit wist ik echt niet. Nou.. dan zal ik toch les moeten nemen. *zucht* Sjips

Forum Meubilair Antheman's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    Dagboek Berichten
    6

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door trea
    Oké! Duidelijk. Bedankt voor het vermelden. Dit wist ik echt niet. Nou.. dan zal ik toch les moeten nemen. *zucht* Sjips
    Van les word je nooit slechter, toch Behalve je portomonnaie dan

Forum Meubilair Evenaar's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Dagboek Berichten
    4

Juist en dat laatste is vaak een te grote drempel! Zeker als instructie van ver weg moet komen en je nog meer aan reiskosten betaald dan aan les
    Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl

Bladwijzers

Forum Rechten