Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 37

Topic: Bruut in het nieuw!

Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

Bruut in het nieuw!

Vandaag werd mijn nieuwe halsterhoofdstel bezorgd Hier ga ik mee rijden als ik met Bruut gym-les heb en als ik grote buitenritten ga maken (zoals aanstaande donderdag op de Veluwe) Omdat mijn de kans groot zou zijn dat mijn westernhoofdstel zonder bit werkeloos in de kast zou komen te hangen, heb ik daar vandaag een bitloos hoofdstel van gefröbelt n.a.v. een bokt-topic en dit plaatje:

Ik ben zelf blij met het resultaat, als staat Bruut er op de (gsm) foto in de stromende regen niet zo blij bij

En dit is een stralende Bruut (het was ondertussen droog) met het nieuwe halsterhoofdstel!

Twee prachtige hoofdstellen op één dag!!! Da's nog eens

Re: Bruut in het nieuw!

Wat een topdag Nienke!
    Hoofdstel op je eerste foto (in de regen) lijkt erg rommelig, maar ik weet toevallig dat hij in werkelijkheid juist erg netjes is.
    De Biothane ziet er móói uit!
    Alleen mag het bit nog iets minder los hangen

Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

We gaan em morgen even precies stellen! Ik neem mijn soldeerbout mee.. want er moeten hier en daar gaatjes bij

Jeeee wat zal jij kunnen rijden! Ik dacht eerst dat die foto met bit een grapje was, een karikatuur.. het bit lijkt zo groot, maar toen realiseerde ik mij dat het zeker een myler is?? Die hebben van die idioot grote ringen eraan

Gaaf kleurtje hoor, maarre waarom geen roze??

Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

PAARS tré PAARS!! En dat zit in de neusriem !!!
    [size=99px](en het bit is idd een myler... als dan toch met bit dan iig met een goed bit )[/size]

En het blauw is vanwege het knalblauwe pad dat straks onder mijn naturel kleurige ST Western ligt!!

JIPPIE!! Nog een ST bezitter erbij! En naturel is inderdaad de mooiste kleur die je kan kiezen op Bruutje Gefeliciteerd!!

[size=99px]Wel jammer van blauwe pad, of was het nu paars? [/size]

Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

Thanx Tré! Wie weet kom ik nog eens met Bruut en ST bij jouw de bossen onveilig maken!!

[size=99px](en het pad is BLAUW.. wat ik toevallig HEEL mooi vind staan bij Bruutje!!! )[/size]

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door nienke07
    Thanx Tré! Wie weet kom ik nog eens met Bruut en ST bij jouw de bossen onveilig maken!!
    Gaaaf! Kom dan wel eerst hierlangs he, voor een senseotje en zo, en daarna rijd ik met je mee de bossen in

Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

Een senseotje en een handje drop! En dan gaan met die banaan!!! Gaan we zeker een keer doen!

Forum Meubilair RebanKabriche's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005

Zo bofkont! 2 superhoofdstellen op 1 dag, tja nu wordt het elke dag 'ine mine mute'

Ja een Myler!!! Die heb ik ook en bevalt ons ook prima!!!
    Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!

Forum Meubilair Brenda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Leeftijd
    59

Haha wat een heerlijk bont geheel is het weer Maar je knutsel frutsel hoofdstelletje heb je toch maar flitsend in elkaar gezet. En blauw staat Bruut supersexy Ben benieuwd straks naar zijn totale outfitje, man o man wat zul je supertrots door de polder rijden.
    www.crystal-carving.com

Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

Da's dan weer het voordeel van de polder!!! Door de uitgestrektheid kan iedereen me van verre al aan zien komen!!!

Forum Meubilair Antheman's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    Dagboek Berichten
    6

Cool!

Mooi gedaan joh!
    Ik ga ze toch lekker donderdag IRL bewonderen.
    Blauw staat hem echt heel erg goed! En het is volkomen logisch dat je je eigen finish touch erin legt met de paarse neusriem.

[size=99px]Maar ik overtref de trap met van verre aanzien komen.

We reden vrijdag in Arnhem en er wordt gezwaaid. Tja ,dat kan. Blijkt het een kennis te zijn , ze herkende me aan mijn rose cap.[/size]

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

Mooi!! Mooi kleurtje, vind alleen de riem niet zo mooi die eraan zit. Lijkt net een hondenriempje. Combinatie met paars vind ik ook mooi. Van wat voor materiaal is de neusriem? Zou hij daar geen kale plekken van kunnen krijgen?
    Die bruine kan ik niet zo goed zien op de foto.

Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

U vraagt wij draaien

Wat betreft de neusriem van het andere hoofdstel; Het is een biothane hoofdstel. Het materiaal ziet er idd plastic achtig uit, maar is heel zacht. Goed afgewerkt en zeker geen scherpe randjes!

*edit* en de riem die je ziet is van het zelfde materiaal als het hoofdstel en heeft aan beide kanten klipjes! Op de foto vastgemaakt als 'halstertouw' aan de halsterring... maar dus ook heel functioneel als teugel

Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten