-
Forum Meubilair
L2 pakketten zijn aangekomen in Amerika!!!
HEHE, eindelijk!!!
Na ruim 3 lange maanden van onzekerheid zijn de pakketten eindelijk terug bij de afzender!!!
Om even de verzending e.d. goed te laten verlopen, worden de pakketten vanaf nu INDIVIDUEEL VERPAKT en afzonderlijk, met minimaal 1 dag ertussen, met PRIORITY naar Nederland verstuurd.
Er zijn 2 opties voor verzending:
ofwel direct naar jouw huis, hierbij betaal je geen extra verzendkosten, je krijgt een tracktrace-code waarmee je ongeveer kunt opzoeken waar het pakket is. Mocht het pakket echter kwijtraken of bij de douane belanden o.i.d. dan is dat verder je eigen verantwoordelijkheid.
ofwel via mij, dan komt er 15 euro verzendkosten bij, omdat ik nu ook veel extra kosten maak vanwege het opnieuw opsturen en het eerdere terugsturen van de douane. Ik krijg vanaf volgende week vrijdag de eerste pakketten binnen (ze gaan met priority, dat is meestal 1 week)
Er kunnen uit veiligheidsoverwegingen niet meer dan 3 pakketten per week verzonden worden.
Mensen die het L2 pakket gereserveerd (en betaald) hadden, kunnen even een pb sturen naar mij.
Pfew, wat ben ik blij dat ze eindelijk terecht zijn!
Never underestimate the Universe
10% korting bij
EquiPlay met code: 10%eraf
-
Forum Meubilair
Re: L2 pakketten zijn aangekomen in Amerika!!!
Begrijp ik goed dat we nog (of weer) via jou een pakket uit Amerika kunnen laten komen? Of geldt dit nu alleen voor mensen die al eerder zo'n pakket bij je hadden besteld?
Indien het voor anderen wel mogelijk is om via jou te bestellen, wat kost zo'n pakket dan?
-
Forum Meubilair
1) dit gaat om de pakketten van januari 
2) mocht ik een pakketje over hebben, dan verkoop ik deze via het 'vraag en aanbod' topic. Er stonden volgens mij ooit mensen op de wachtlijst, maar da's al zo lang geleden dat ik die wachtlijst kwijt ben
Never underestimate the Universe
10% korting bij
EquiPlay met code: 10%eraf
-
Forum Meubilair
Oh jammer!
Want ik zou best wel zo'n pakket willen hebben, maar niet voor de prijs die Parelli-NL ervoor vraagt!
Nou dan wacht ik maar even af of er nog wat in de vraag en aanbod rubriek verschijnt...
Forum Rechten