Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 17

Topic: bachbloesems

Forum Meubilair dekoezegtboe's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    24

bachbloesems

wie heeft er hier ervaring met bachbloesems?
    Ik wil graag aan siets een bachbloesem remedie geven om haar goed de verhuizing door te helpen. ik heb al verschillende boekjes doorgelezen maar ik kan eigenlijk niets passends vinden.
    Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he

Forum Meubilair mitzel's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004
    Leeftijd
    45

Re: bachbloesems

Misschien een beetje gek voorbeeld, maar een vriendin van mij heeft haar kleuter van die druppels gegeven tijdens haar scheiding. Het altijd erg lieve kind zat zichzelf toen erg in de weg, was dwars en deed dingen die ze nog nooit had gedaan. Volgens de mevrouw van de bachbloesem was dat iets dat `eruit´ moest, en hoorde dat zo.
    Mijn vriendin is na een aantal weken toch maar gestopt met de druppels, omdat het meer kwaad leek te doen dan dat het hielp. En dat zo´n lange periode. Hiervan werd niemand gelukkiger.
    Started!

Forum Meubilair Evenaar's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Dagboek Berichten
    4

Hey Dinka, als je wilt vraag ik het mijn moeder, zij is therapeut en werkt al ruim 20 jaar met de bachremedies
    Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl

Aangemeld
    Aug 2005
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    24

graag heb jij die wel eens gebruikt bij fenna?
    Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he

Aangemeld
    Feb 2005
    Dagboek Berichten
    4

Ja, regelmatig
    En bij mezelf en Minik
    Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl

Actief Forumlid sannie's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2006

Hey Eva, wat leuk dat je moeder dat doet.

Dinka, mijn paardje is ook weleens behandeld met Bachbloesems en dat ging prima. Als Eva's moeder je kan helpen zal het sowieso wel goedkomen maar even in het algemeen: Bachbloesemtherapie is weliswaar 'vrij', maar net als met andere therapieën kan je ook problemen veroorzaken (zie post van mitzel). 't Is dus belangrijk dat je niet zelf gaat dokteren maar een goeie en ervaren therapeut zoekt die duidelijk kan uitleggen wat hij/zij doet en welk effect er verwacht mag worden.

Verder heeft 'mijn' alternatieve DA me aangeraden Pathos te helpen aarden toen ik 'm net had. Omdat z'n verhuizing nogal radicaal was (vanuit Italië) kon hij niet goed aansluiting vinden met de aarde hier (ofzo, ik ben niet van de zweverijen, ben techneut, maar het hielp goed). Gedurende een week of 4, 1 x per week elke hoef 7 maal afstrijken, met de klok mee. schijnbaar helpt dat om de overtollige energie af te laten vloeien (okee, ik weet dat het echt heel erg in the sky klinkt maar Eva, jij hebt ons gezien en kan getuigen dat ik geen rondfladderende vago ben). Ik was overtuigd omdat z'n mok daardoor verdween (had therapeut overigens ook voorspeld). Ik heb 't toen hij naar z'n volgende stal ging weer gedaan en hij heeft verder nog maar 1 x last gehad van mok, toen hij in een natte herfst een horizontale snee van ruim 5 cm in z'n kootholte had opgelopen en daar kwam mok overheen.

Right, weer een veel te lang verhaal, bedtijd, en Dinka succes met verhuizen en veel plezier op jullie nieuwe plekkie.

Forum Meubilair Brenda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Leeftijd
    59

Bachbloesems zijn oke, mits je weet hoe je ze toepast en wat je toepast.
    Ik heb ze zelf regelmatig gebruikt, de kids en uiteraard ook Amon.
    Als je zelf geen kennis van deze materie hebt dan is het inderdaad aan te bevelen naar een iemand te gaan die dat wel heeft. In dit geval Evenaars mama
    En werken met energie is niks zweverigs aan hoor, is iets wat al sinds mensenheugenis wordt toegepast en als het niet zou werken was het allang aan de kant geschoven.
    www.crystal-carving.com

Aangemeld
    Aug 2005
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    24

eva dr mamma heeft voor siets een bachbloesem remedie gemaakt
    Het bleek ook wel echt nodig te zijn niet alleen voor de verhuizing maar ook voor "diepere" dingen van siets nog bijna uit haar jeugd.

Aangemeld
    Feb 2005
    Dagboek Berichten
    4

Haha, Sandra ik vond je bovenop Pathos anders wel zweven hoor . Maarja dat heb je met een arabier onder je kont
    Ach en laat mensen ons maar zweverig vinden, ik weet zelf dat ik met beide benen op de aarde sta! (en met mijn hoofd in de wolken )

Actief Forumlid sannie's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2006

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Amon
    En werken met energie is niks zweverigs aan hoor, is iets wat al sinds mensenheugenis wordt toegepast en als het niet zou werken was het allang aan de kant geschoven.
    Me know, Bren, me know, maar 'k vind het moeilijk om over te brengen waarom ik iets zeg over alternatieve therapieën en vooral waarvanuit ik er iets over zeg. Ik kan me namelijk ook vreselijk ergeren aan mensen die zeggen te zweren bij het alternatieve circuit omdat ze dat hip vinden ofzo en er verder totaal geen verstand van hebben. En omdat de contacten op dit forum toch virtueel zijn en de meeste mensen mij nooit ontmoet hebben en dus niet in staat zijn om een volledige gevoelsmatige indruk van mij te krijgen roep ik er maar bij dat ik een techneut ben...

Gisteren was mijn alt DA weer hier en we hebben fijn staan dromen over hoe het wordt als over 10 of 100 of 1000 jaar de reguliere en alternatieve geneeskunde weer hand in hand kunnen werken in plaats van elkaar wantrouwig aan te staren en elkaar om de oren te slaan met successen van zichzelf en mislukkingen van de tegenpartij. En wie weet gaan we het nog beleven, want onze gewonen DA was er ook en hoewel die toch echt niet van de alternatieverij is heeft ze wel vertrouwen in mij en zag ze wel hoe Pathos helemaal relaxt stond weg te dromen onder de energieverdeler en heeft ze ook nog wat oprecht geïnteresseerde vragen gesteld. Dus wie weet, wie weet. Volgend jaar een regulier meets alternatief symposium bij ons op stal?

@Dinka, fijn dat eva's mams je helpt

@Eva, Pathos en ik gaan ook steeds hoger zweven, heb zelfs al zonder optoming gegaloppeerd en een soort van sprongetje gemaakt.

Aangemeld
    Aug 2005
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    24

Sietske is ook onder behandeling van een klassiek homeopaat voor dieren (officieel afgestudeerd aan de hogeschool in amersfoort) zij werkt nou samen met de dierenarts uit de buurt erg leuk.... zij stuurt mensen door naar hem en hij naar haar en vaak komen ze vaak een heel eind.
    zij heeft ook haar afstudeer scriptie over de samenwerking tussen alternatief en regulier geschreven

bij een verhuis kan volgende combi bachbloemen helpen:
    walnut, star of bethlehem en honeysuckle
    van elk flesje 4-8 druppels per emmer water. (bij elke waterverversing opnieuw dus)
    groetjes
    Nieuwe foto's in profiel.

Actief Forumlid Jolijn89's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005

Hoi,

Ik heb ook nog een vraagje over bachbloesems... Is het duur?

XxxJolijn

Aangemeld
    Feb 2005
    Dagboek Berichten
    4

Niet echt, ik geloof dat de meeste therapeuten E10,- tot E15,- vragen voor een flesje. Al gaat er vaak nog wel een consult aan vooraf die ook wat kost.
    Heel verschillend dus

Forum Meubilair Tinky's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Leeftijd
    37
    Dagboek Berichten
    1

Ik gebruik ze zelf momenteel ook, voor de konijnen heb ik ze ook vaak gebruikt, kan ze zeker aanraden, heb echt het idee dat ze wat doen. Ik betaal momenteel voor een mengsel trouwens E 5,- (inclusief consult dan, die inderdaad ietsiepietsie duurder zijn )

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten