Resultaten 1 tot 6 van de 6

Topic: hindquarters zijn chairs

Actief Forumlid Veerle D's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2006

hindquarters zijn chairs

hoi hoi,

de laatste tijd als ik de hindquearters wil pp gaat mijn paard hangen. Ik ben er dus achter dat hij een chair is..of eigenlijk een hele grote bank Hij gooit z'n gewicht echt in de strijd! Nu heb ik al geprobeerd om de poten van de stoel te bewegen, dus met de carrotstick op z'n benen te tikken, maar t helpt niet echt
    heeft iemand tips?
    Grote hooinetten voor in de wei! kijk op <!-- w -->http://www.hooinet.nl<!-- w -->

Re: hindquarters zijn chairs

Met een draaiend touwtje bij-driven?

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Ondersteunen van porcupine met de driving-game doe je normaal gesproken toch ongeveer op de plek waar je porcupinet. Op zijn benen tikken resulteert in mijn ogen eerder in 'omhoog' met die benen dan opzij, dus ik zou dichter bij je hand driven.

Het kan ook schelen WAAR je porcupinet: op sommige plaatsen (bijv midden op zn bil) is het voor een paard veel makkelijker om tegendruk te geven dan wat meer naar voren, net na de laatste ribben zegmaar.
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

Callippo: In L2 bij de chair/ball vergelijking wordt toch echt gedemonstreerd dat je bij een chair drived op de plek waar het bewegen moet... de voeten

veerle D: Ik zou de fases opvoeren bij de voeten... daar beneden, onderaan de poten moet de stoel uiteindelijk gaan bewegen

Actief Forumlid Veerle D's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2006

Met een draaiend touwtje bij-driven?
    het driven gaat eigenlijk perfect, maar als ik wil gaan pp en dan driven dan helpt niks meer...

veerle D: Ik zou de fases opvoeren bij de voeten... daar beneden, onderaan de poten moet de stoel uiteindelijk gaan bewegen
    ik durf eigenlijk niet goed de fases op te voeren want dat klinkt zo hol omdat je dan meteen het bot raakt.. maarja misschien moet ik het toch maar eens proberen

Het kan ook schelen WAAR je porcupinet: op sommige plaatsen (bijv midden op zn bil) is het voor een paard veel makkelijker om tegendruk te geven dan wat meer naar voren, net na de laatste ribben zegmaar.
    Ik doe het inderdaad op zn bil... misschien vind ie dat helemaal niet lekker..haha

bedankt alvast! Ik ga het allemaal proberen
    Grote hooinetten voor in de wei! kijk op <!-- w -->http://www.hooinet.nl<!-- w -->

Actief Forumlid Jarno's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2006

Op de poten tikken vind ik soms gevaarlijk hoor, als je echt hoge fases gaat gebruiken zou het mij niet verbazen dat uw paard met zijn poot ook eens een fase 4 gebruikt
    Horses and Live, It's all the same to me...

Bladwijzers

Forum Rechten