Resultaten 1 tot 10 van de 10

Topic: iemand die mij wilt helpen ?

iemand die mij wilt helpen ?

hey hallo ik weet dat enkele in m`n buurt wonen maar nu is de vraag wie heeft eens zin om eens langs te komen en diverse tips of dergelijke laten zien , ik heb koffie klaar staan en tevens een paardje om te haha

ik lees me suf hier maar in het echt is het makkelijker
    that`s the spirit

Re: iemand die mij wilt helpen ?

Is het niet leuker dan om bij iemand langs te gaan die al een parelli paard heeft? Zodat je ziet wat het kan betekenen?

Ik wil best langskomen hoor, maar de eerste parelli-sessie bestaat uit zitten in de wei/paddock en minstens een half uur kijken naar je paard. Daarna komt de friendly game. Ik bedoel je zal er niks van opsteken.

Je mag gerust bij mij langs komen.. ik heb 2 parelli paarden en een parelli veulentje, en een hele hoop dvd´s en zo..

Dus ik draai de uitnodiging om: ik heb ook koffie, en je bent welkom! (en woon maar 25km bij je vandaan )

dat kan ook haha maar kijken naar m`n paardjes doe vaker , wat is de bij bedoeling ervan dan?
    that`s the spirit

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door that`s the spirit
    dat kan ook haha maar kijken naar m`n paardjes doe vaker , wat is de bij bedoeling ervan dan?
    Je speelt dan de meest friendly game die er is; undemainding time doorbrengen bij je paard.
    Je gaat er bij zitten (of liggen ) en NIETS van ze willen. Je mag ze nieteens aanraken zolang ze jou niet aanraken. Paarden vinden het heerlijk als je deze game met ze "speelt", omdat ze zo de kans hebben om heerlijk aan jou te snuffelen, likken of lekker bij je te staan soezen, terwijl ze weten dat je ze niet komt "vangen" om iets te doen. Dit is het begin van het parelli-traject en voor paarden meestal een openbaring.

haha dat zal wel moeilijk zijn voor spirit of het moet een volle wei zijn , als hij me ziet laat hij me niet met rust liefs kruip hij in me zakken en vraagt steeds om aandacht

en welke game komt daarna ?

sorry van de vragen
    that`s the spirit

Forum Meubilair E.Zanden's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005

Die foto bij dat meertje... is dat bij de zandafgraving in het Jammerdal?

Voor de games (plus volgorde) kan je de zoekfunctie op dit forum gebruiken of op Google Of het boek :"Het paard als partner" lezen . Grz Els
    © E l s v a n d e r Z a n d e n ©

"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
    and those who matter don't mind.
    " Theodor "Dr. Seuss" Geisel

dat klopt ja

ik lees me suf hier maar zal maar gelijk de deur in huis vallen heb moeite met begrijpend lezen daarom deze vraag of iemand hier in de buurt eens langs wilde komen om in het echt laten zien
    that`s the spirit

Forum Meubilair E.Zanden's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005

De 7 games is iets wat je een paard moet "leren". Je paard en jij maken éérst "afspraken" met elkaar. Als je de 7 Games allemaal een keer wilt zien, moet je -wat Trea ook al zei- naar een paard waarbij die "afspraken" al gemaakt zijn. Grz Els
    © E l s v a n d e r Z a n d e n ©

"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
    and those who matter don't mind.
    " Theodor "Dr. Seuss" Geisel

Actief Forumlid issiem's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005

Ik kom graag hoor!! Maar wel met paard en om een ritje te doen! Kwil die omgeving (zoooo dichtbij) wil eens in het echt zien!
    Vwb een "cursus parelli" heb je aan Trea een betere partij! Zij is daar een stuk grondiger in als ik.

En als ik gezien heb wat jij doet met je paardjes, kan ik niet wat dat betreft niet veel voor je betekenen, helaas.
    "The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli

dat is niet waar je heb zat informatie wat ik nog niet weet we kunnen nog genoeg van elkaar leren

maar lijkt me inderdaad eens leuk hebben leuke ruiterpaadjes zat hier
    that`s the spirit

Bladwijzers

Forum Rechten