ik ben ten einde raad!
Ik heb het rijden met Kabriche weer opgepakt, samen met de osteopaat heb ik een soort van trainingsschema gemaakt.
Het is vooral belangrijk dat we eerst in stap alles voor mekaar hebben en daarna komt logischer wijs draf. Ik heb zaterdag ook gereden en toen heel even gedraafd. Kabriche deed haar oren in de nek en kwam iets met de oren omhoog, maar ging toch in draf.
Vanavond werd het erger, ik kreeg haar niet rechtsom, ze houdt haar hoofd stijf en gaat hard rechtdoor.
Het rare vind ik dat het linksom beter gaat, niet goed maar linksom gaat zonder hoofd omhoog en stijf houden.
Overigens Kabriche zijn linkerkant is kortere in de spieren dus normaliter is rechtsom lopen makkelijk voor haar.
By the way, ik had gewoon toestemming om te rijden en in stap was er helemaal niets aan de hand. Toen ik terug naar stap ging was er ook weer geen vuiltje aan de lucht.
Nu vermoed ik dat Kabriche of nog 'denkt/ bang is' dat het draven pijn in haar rug doet. Of ik denk dat ze haar balans nog niet helemaal terug heeft i.v.m. haar lichaamsverandering door de osteopaat en daardoor mischien moeilijk vind om onder het zadel te draven.
Wat ik van jullie graag wil weten zijn eventuele soortgelijke ervaringen en/ of ideën hierover.
Ik heb de osteopaat ook gebeld, maar kreeg geen gehoor.
Alvast bedankt.
Bladwijzers