Oorspronkelijk Geplaatst door
sannie
Nee, als je de nieuwe L2 hebt, zul je denkik eerst de oude L2 moeten zien voor je aan de nieuwe L3 kunt beginnen
Was ik dus heeeel blij dat ik Maaikes oude L2 pakket mag lenen (ben ik trouwens nog steeds blij mee), ging m'n vriendje 2 maanden naar Amerika

, kon hij dat goedmaken door Level 3 voor me mee te nemen, is dat pakket met videos die niet geschikt zijn voor VHS!
Hij heeft daar contact gehad met de Parelli verkoopmensen en die stuurden een mailtje terug dat ze erg blij waren dat hij ze er op gewezen had dat Europa (en Australië) VHS gebruiken en ze gaan daar wel een oplossing voor verzinnen zodat Europeaantjes toch goedkoop daar een Level 3 kunnen halen, maar dat zou niet af zijn voordat hij hier terug is...
Maar wat moet ik nu? L3 kost me via Amerika een kleine 140 euro, maar dan kan ik dus de video's niet bekijken.
Zal ik het toch kopen en dan maar geen ondersteuning door de filmpjes? Of zal ik nog wachten en dan hier een duurder pakket kopen? 'k Heb net ook zitten zoeken en ik kon verdorie het hele L3 pakket in Europese versie niet eens vinden, alleen maar kleding met Parelli erop
Weet iemand van jullie hoeveel L3 hier kost en is er iemand die L3 al heeft en kan vertellen hoe belangrijk het is om de filmpjes te kunnen zien? Of is er iemand die weet of er een manier is om Amerikaanse video's te vertalen?
Bladwijzers