Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 32

Topic: Is Level 3 de moeite waard?

Actief Forumlid Jarno's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2006

Is Level 3 de moeite waard?

Na level 1 en nu toch al een stukje in level 2 begin ik stillaan te dromen van wat meer. Nu vroeg ik mij af of Level 3 de moeite waard is. Omdat het toch wel vrij veel geld is.

Wat leer je er allemaal in?
    Is het ook mooi opgebouwd als de vorige nieuwe levels?

Mvg Jarno De Smet
    Horses and Live, It's all the same to me...

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Re: Is Level 3 de moeite waard?

Nee, als je de nieuwe L2 hebt, zul je denkik eerst de oude L2 moeten zien voor je aan de nieuwe L3 kunt beginnen. Hij is er iig nog niet in de super-de-luxe versie zoals L1 en 2 en de oefeningen sluiten niet echt aan op de nieuwe L2.

Maarre: in de zomer komt er een 'overgangspakket' als het goed is, dus dan kun je weer verder na Level 2
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Actief Forumlid Jarno's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2006

joepie

thx
    Horses and Live, It's all the same to me...

Actief Forumlid ilseb's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2005

Dat is goed nieuws, want ik ben van plan in augustus level 2 af te sluiten en ik ben niet zo'n fan van de oude pakketten.

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Het nieuws over het overgangspakket is niet vanuit Parelli zelf, maar vanuit een amerikaanse 'bron'. Het is dus nog niet officieel ofzo (en misschien niet eens waar? )
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
    Maarre: in de zomer komt er een 'overgangspakket' als het goed is, dus dan kun je weer verder na Level 2
    Hadden ze dan niet beter gewoon een nieuw level 3 gemaakt ?
    NH is mijn doel, niet mijn eindpunt
    Ryona, Kalinine en El Amore

Forum Meubilair skey's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004
    Leeftijd
    42

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Elineke
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
    Hadden ze dan niet beter gewoon een nieuw level 3 gemaakt ?

Nee, want nu kan Pat 4 pakketten verkopen ipv 3 en dat betekend toch net een beetje meer inkomsten. Dit is overigens niet slecht bedoeld of zo, het is gewoon een feit en de man wil nou eenmaal geld verdienen en dat doe je niet door alles gratis weg te geven.

Hihihi rijker dan rijk kan je toch niet worden?

Forum Meubilair skey's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004
    Leeftijd
    42

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door trea
    Hihihi rijker dan rijk kan je toch niet worden?
    Misschien vertellen ze dat de gewone onwetende burger wel om ons zoet te houden

Actief Forumlid sannie's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2006

Nee, als je de nieuwe L2 hebt, zul je denkik eerst de oude L2 moeten zien voor je aan de nieuwe L3 kunt beginnen
    Was ik dus heeeel blij dat ik Maaikes oude L2 pakket mag lenen (ben ik trouwens nog steeds blij mee), ging m'n vriendje 2 maanden naar Amerika , kon hij dat goedmaken door Level 3 voor me mee te nemen, is dat pakket met videos die niet geschikt zijn voor VHS!

Hij heeft daar contact gehad met de Parelli verkoopmensen en die stuurden een mailtje terug dat ze erg blij waren dat hij ze er op gewezen had dat Europa (en Australië) VHS gebruiken en ze gaan daar wel een oplossing voor verzinnen zodat Europeaantjes toch goedkoop daar een Level 3 kunnen halen, maar dat zou niet af zijn voordat hij hier terug is...

Maar wat moet ik nu? L3 kost me via Amerika een kleine 140 euro, maar dan kan ik dus de video's niet bekijken.
    Zal ik het toch kopen en dan maar geen ondersteuning door de filmpjes? Of zal ik nog wachten en dan hier een duurder pakket kopen? 'k Heb net ook zitten zoeken en ik kon verdorie het hele L3 pakket in Europese versie niet eens vinden, alleen maar kleding met Parelli erop

Weet iemand van jullie hoeveel L3 hier kost en is er iemand die L3 al heeft en kan vertellen hoe belangrijk het is om de filmpjes te kunnen zien? Of is er iemand die weet of er een manier is om Amerikaanse video's te vertalen?

Forum Meubilair Hanneke1980's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2005

Bij een goede electronicazaak (exper oid ) kun je vaak wel over laten zetten op VHS banden.
    Videorecorders die beide banden af kunnen spelen zijn erg duur. ( ) en ik ben bang dat ze in dit dvd tijdperk niet meer te verkrijgen zijn.
    Willen is kunnen, zolang er maar koffie is.

Aangemeld
    Feb 2006

Hoera! Thanx, ik zal 'm even mailen dat ik het toch wil hebben! Ben ik lekker de rest van het jaar voorzien van inspiratie en nieuwe oefeningen en doelen

Forum Meubilair Hanneke1980's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2005

O wacht even, je vriend zit er nog...

Waarom koopt hij hem dan niet met de DVD versie??? (lijkt me dat dat ook mogelijk is, was in ieder geval wel mogelijk met mijn oude level 2 )
    Willen is kunnen, zolang er maar koffie is.

Forum Meubilair E.Zanden's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Hanneke1980
    Videorecorders die beide banden af kunnen spelen zijn erg duur. ( ) en ik ben bang dat ze in dit dvd tijdperk niet meer te verkrijgen zijn.
    Bij Wehkamp is een videorecorder met NTSC -weergave (dat heb je nodig voor de USA-banden) op dit moment € 89,00
    http://www.wehkamp.nl/winkelen/p_produk ... =&BAC=&LC= Google anders effe op "videorecorder" en "NTSC"; ik heb het 1e voorbeeld dat opdook genomen, er zijn er vast veel meer. Grz Els
    © E l s v a n d e r Z a n d e n ©

"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
    and those who matter don't mind.
    " Theodor "Dr. Seuss" Geisel

Aangemeld
    Feb 2006

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Hanneke1980
    O wacht even, je vriend zit er nog...

Waarom koopt hij hem dan niet met de DVD versie???
    't Leek mij ook logisch dat ze 'm ook in DVD versie hadden, maar 't blijkt dat de Parelli sales afdeling daar anders over denkt. M'n vriend heeft nl. gevraagd of ze wellicht een VHS-versie of DVD versie hadden, maar die is er dus niet...

Maar ik heb van iemand anders ook gehoord dat er ook 'gewone' videospelers zijn die alle smaken lusten en als de onze niet wil laat ik het hele spul gewoon omzetten. Ik zag op internet dat ik dan ook met een paar tientjes klaar ben.

Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten