Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 51

Topic: Wimles 14 mei in Wassenaar! *routebeschrijving*

Actief Forumlid Lon's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Dagboek Berichten
    1

Wimles 14 mei in Wassenaar! *routebeschrijving*

Zoals jullie misschien al in dit topic: http://137.224.239.40/nh/forum/viewtopic.php?t=4603 hebben gelezen komt Wim zondag 14 mei lesgeven in Wassenaar (vlakbij Den Haag). De kosten zijn 50 euro voor 3 kwartier privéles. Het is mogelijk om je paard in een weiland te zetten als je bij de andere lessen wil kijken, dit is gratis.

Ik heb vandaag ook aan mijn stalgenoten gemeld dat Wim komt lesgeven, er hebben al 3 mensen aangegeven dat ze (waarschijnlijk) een les willen volgen. Ik verwacht dat er nog wel meer mensen van de stal zullen reageren, dus als je mee wil doen moet je snel zijn!

Zeker:
    Lon
    Maya_longlane
    Marike (stal)
    Mireille (stal)

Waarschijnlijk ook nog:
    Mieke (stal)?
    Antiope?

Re: Wimles op zondag 14 mei in Wassenaar!

wow, mireille ook ??? wat leuk...

Aangemeld
    Aug 2005
    Dagboek Berichten
    1

Kleine update:

Zeker:
    Lon
    Maya_longlane
    Marike (stal)
    Mireille (stal)
    Mieke (stal)

Waarschijnlijk ook nog:
    Antiope?

Nog maar 1 persoon erbij en het gaat door, het gaat de goede kant op! Wel een kant die ik niet verwacht had, veel animo op stal en niet op het forum

Forum Meubilair Brenda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Leeftijd
    59

Ja ik zou wel willen hoor Lon, maar Amon nog niet, buiten het feit om dat ik geen vervoer heb. Maar was wel heerlijk dichtbij geweest voor mij. Helaas, maar had van het forum ook meer animo verwacht. W.s ook dezelfde redenen als ik.
    www.crystal-carving.com

Forum Meubilair Evenaar's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Dagboek Berichten
    4

Hihi, idd dezelfde reden hier
    Ik wil wel proberen te komen kijken, maar ik heb vlak erna examens dus ik weet niet of ik een zondag kan missen....
    Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl

Forum Meubilair dekoezegtboe's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    24

@ Amon: hoe bedoel je dat Amon niet wil??
    Ik ben onwijs aan het twijfelen.. .het zou voor siets echt super zijn om wat gymnistiserende oefeningen te kunnen... maar ik weet ook niet of we al ver genoeg zijn met parelli.
    Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he

Aangemeld
    Aug 2005
    Dagboek Berichten
    1

@ amon en evenaar: Ik zou het wel heel leuk vinden als jullie komen kijken!

@ dekoezegtboe: Voor de les zelf hoef je niet ver te zijn met Parelli. Er doen bij mij op stal een aantal mensen mee aan de les die geen flauw idee hebben wat parelli is. Of gaat het je om het trailer laden en de reis?

Aangemeld
    Aug 2005
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    24

allemaal een beetje
    Ik ben nog nooit ergens anders met siets geweest.. ze stond al op deze stal toen ik haar gekocht had... maar eigenlijk wil ik graag naar de cursus van Honza in september... dus het zou een test zijn voor ons. Siets gaat wel heel makkelijk op de trailer dus dat is niet echt een probleem.
    Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he

Forum Meubilair Brenda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Leeftijd
    59

Kijken kan altijd maar we hebben alle kids dat weekend kom ik net achter, dus makkelijk wegkomen doen we niet 1,2,3, maar wie weet valt er een mouw aan te passen. Ga zeker mijn best ervoor doen.

En Amon wil niet omdat hij het al heel spannend vindt als we lopend het terrein verlaten en de wijde wereld verkennen. Als hij dan ook nog eens de rust moet vinden om te Wimmen dan vraag ik wel heel veel van hem.
    Nee weet niet precies waarom, het is dat beruchte gevoel van "nu nog niet, daar zijn we nog niet klaar voor".
    Mijn grootste les met Amon was/is dat het in zijn tempo moet, en niet in de mijne, is zeer goed voor mijn EF geweest
    En nee, het is niet omdat ik er niet klaar voor ben, ik zou zelf wel willen, lijkt me ontzettend leuk om nieuwe dingen samen met je paard te leren.
    www.crystal-carving.com

Aangemeld
    Aug 2005
    Dagboek Berichten
    1

weer iemand erbij (waarschijnlijk)

Zeker:
    Lon
    Maya_longlane
    Marike (stal)
    Mireille (stal)
    Mieke (stal)

Waarschijnlijk ook nog:
    Antiope
    Splinter

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Amon
    En Amon wil niet omdat hij het al heel spannend vindt als we lopend het terrein verlaten en de wijde wereld verkennen. Als hij dan ook nog eens de rust moet vinden om te Wimmen dan vraag ik wel heel veel van hem..
    Het is ook veel gevraagd van een paard, lessen in een vreemde omgeving. King vindt het altijd wel even spannend als hij ergens nog nooit is geweest, maar dat is meestal snel weer over. Maar gelukkig hoef ik nu nergens heen (nou ja, ik hoef maar een paar minuten te wandelen om er te komen), dat is het grote voordeel van zelf een Wimlesdag organiseren

Aangemeld
    Aug 2005
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    24

kan je eigenlijk ook alleen grondwerk les doen?
    naar aanleiding van het mijn topic:
    http://137.224.239.40/nh/forum/viewtopic.php?t=5831
    Wil ik denk ik toch wim-les nemen, maar rijden vind ik wel heel erg spannend... aangezien ik nog nooit met siets ergens anders heb gereden dan bij ons in de omgeving, en nog nooit met de trailer weg ben geweest

Aangemeld
    Aug 2005
    Dagboek Berichten
    1

Ik heb je topic gelezen, Wim les lijkt me wel nuttig voor Siets inderdaad. Alleen grondwerk kan ook, of deels grondwerk/deels rijden. Misschien kan je haar wel zadelen, dan kan je altijd nog ervoor kiezen om toch te rijden als ze LB is.

ik geloof dat de meeste mensen die 14 mei les van wim nemen alleen het grondwerken gaan doen...

Je kan makkelijk je les vullen met grondwerk. Er is zoveel te leren zien en zo! Ik heb de laatste keer met Lodash grondwerk gedaan, echt weer veel geleerd!

May the horse be with you!

Aangemeld
    Aug 2005
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    24

de trailer is geregeld! (van evenaar die ook mee komt kijken als het goed is) nu nog een bestuurder (evt mijn vriend of zwager) maar ik denk wel dat het goed komt! noteer mij maar vast op het lijstje deelnemers!! *ben nu al zenuwachtig*

Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten