Kostet etwas von 75 Euro (die linke von eherehheerre poste)
Ich finde aber die naserieme nicht so schön. Die sieht aus wie ein kinketting, aber is es nicht.
Kostet etwas von 75 Euro (die linke von eherehheerre poste)
Ich finde aber die naserieme nicht so schön. Die sieht aus wie ein kinketting, aber is es nicht.
Ja da mach ich mitOorspronkelijk Geplaatst door Amon
![]()
![]()
’’Leidt het paard op zonder ooit te veel van het edele dier te verlangen. Het paard bepaalt de opleidingsduur.’’
Nah Lila, dann näst du ein buntje herumhein![]()
Ich hade geräd einer bestelld, nur züm ausprobieren. Ich liebe die viele möglichkeiten die die erschiedene haupstelle zu bieten haben. Ich würde nur ein teststation![]()
So nähe an die Grenze wohnen und so slecht Deutch reden, pff Trea dass ist wirklich schlimm, aber ein Fell daran nähen ist ja nicht so schön als ein lederen Nasenband, daher nehme ich Lila mit zum BankUnd nachher kaufen wir uns das Glücksrad
![]()
www.crystal-carving.com
En wie gaat dit voor mij vertalen? Ik woon verdorrie nog geen 15 km van de Duitse grens, maar versta er geen hol van!!!
Trea wanneer en wat krijg je opgestuurd?
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
Ach Réban, ich habe keine ahnung. Ich habe eine bevestigungsmail mitt den folgende antwort: Vielen Dank für Ihre Seminar-Anmeldung/Bestellung.
Wir werden Ihnen in Kürze unsere persönliche Bestätigung
und unsere Bankdaten fĂĽr Ihre Ăśberweisung senden.
Herzliche GrĂĽĂźe
Mo Lekuer
O und Brenda; du hast mir gekwetzt jah! Meine sprache in fremde zahlen ist nĂĽr nicht so gut entwikkeld, aber ich habe mein ganzes leben in ein bauernhof gewohnt, und wir sprechen nur plat broabants..
Du bist bereist ĂĽber die ganze welt, hast ĂĽberal gewohnt, und ich.. ich![]()
Ja hoor hebbie dat ding al besteld? Snik, en ik moet nog steeds die bank beroven en ik weet gewoon niet welke, wie is het rijkst?
Ga het lekker niet vertalen, geen zin in ga maar googlen naar een vertaalmachine![]()
![]()
www.crystal-carving.com
![]()
Ach als Trea dat ding eenmaal in huis heeft, kan ze het toch niet laten om ons er over in te lichten, dan lees ik het dan wel![]()
![]()
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
Mein Gott ich habe engtlich Leute gefunden die genauso schlimm sind wie mein Freund![]()
@Trea: Bin ebenso gespannt auf dein Bericht ĂĽber das GlĂĽcksrad!!
’’Leidt het paard op zonder ooit te veel van het edele dier te verlangen. Het paard bepaalt de opleidingsduur.’’
Wieso Sky? Ist dein Freund auch ein Bankrauber?![]()
www.crystal-carving.com
Bitless bridle for governing horses and other animalsOorspronkelijk Geplaatst door Réban&Kabriche
Document: United States Patent 6591589
Abstract: A bitless [...] head. The centerpiece may include a plurality of holes for receiving studs for applying painless pressure on regions of special acuity at the poll and behind each ear of the animal, or may receive a separate sleeve which includes the studs in order to apply pressure over areas of special acuity. Studs of different sizes can be fitted in a range of locations, depending upon the amount of pressure required and the conformation of any particular horse or other animal.
Bron: http://www.freepatentsonline.com/6591589.html
Studs zijn 'siernageltjes' zoals ook op riemen en leren jassen gebruikt worden. Die drukken dan pijnloos achter de oren. Jaja. Je kunt ze in verschillende maten bestellen en gebruiken.
Het hoofdstel wat ik heb is niet om te bouwen, althans niet door simpelweg iets bij te bestellen.
En iemand suggereerde dat mijn hoofdstel 'een soort sidepul' zou zijn, dat ben ik niet met haar eens. De werking is echt totaal anders dan een sidepul.
Groeten,
Dorien
-->http://www.antichip.nl/ <--
The world is a dangerous place to live, not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it
- Albert Einstein -
Beweert ie dan soms dat het een soort van accupressuur zou zijn of zo? Of moet ik het zien in het kader van verfijning van de hulpen? Zoals sporen?
Geen idee, dit is alleen de tekst van het patent, daarbij gaat 'ie niet verder in op het doel. Op de website over dit hoofdstel wordt er met geen woord over gerept (me dunkt, de paardvriendelijkheid is n.m.m. ver te zoeken).
Groeten,
Dorien
-->http://www.antichip.nl/ <--
The world is a dangerous place to live, not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it
- Albert Einstein -
Nö zum Glück nicht aber er sieht zwar aus wie einerOorspronkelijk Geplaatst door Amon
![]()
Aber wenn ich das Deutsch hier so lese scheint's alsob er es geschrieben hat, aber in Grunde genommen ist das ja nicht so schlimm
Ontopic: Heeft hier iemand praktijkervaring met het hoofdstel van Cook?
Bladwijzers