Resultaten 1 tot 15 van de 15

Topic: parelli L1 Cursus

Forum Meubilair willeke's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    3

parelli L1 Cursus

Ik heb pas met een meisje op paardentips forum gesproken die ook bezig is met Parelli. Zoals jullie weten heb 'k het probleem met terughalen bij de yoyo game. Nu had ze me aangeboden om te komen kijken volgend weekend op een Parelli level 1 cursus in Geel.
    Alleen dat is niet gratis en ik wil waar voor m'n geld. Daarom vraag 'k me af of er hier mensen al zijn gaan kijken naar een cursus. Ik zou graag vrijdag namiddag, en zaterdag de ganse dag gaan en als het kan zondag ook... Maar moet even afwachten wat ze hier thuis zeggen daarover.

Nu vroeg 'k me af, leer je veel als je daar staat te kijken? Is het altijd kijken of mag je soms ook deelnemen aan dingen zoals theorie, of simulatiespelletjes?
    Zou dat graag willen weten omdat 'k het toch niet goedkoop vind om te gaan kijken en graag waar voor m'n geld heb. Niet dat 'k daarna nog geen stap verder ben....

Re: parelli L1 Cursus

ik ben bij diverse cursussen gaan kijken en ik heb er vreselijk veel van geleerd, je ziet verschillende mensen en paarden en heel veel mogelijke oplossingn voor problemen die opdoemen, je hebt geen eigen paard bij je om je op te concentreren en je kunt je dus volledig concentreren op wat je ziet.

Ik denk dat ik (maar dat is persoonlijk hoor) meer leer van kijken bij cursussen dan van zelf mee doen

Aangemeld
    Mar 2006
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    3

Morrie, mag je daar ook meedoen bij bepaalde dingen zoals simulaties, of theorie meevolgen? Of is het enkel maar kijken tijdens praktijklessen?

ik ben enkel enkele uren gaan kijken naar praktijklessen, ik weet wel dat er een mogelijkheid is om een hele cursus als toeschouwer bij te wonen,maar dat kost geld.

Iedere keer als er een cursus bij mij in de buurt is, ga ik even kijken, ik heb toch nooit meer tijd dan een paar uur

Aangemeld
    Mar 2006
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    3

aaaah jah 'k had gehoor dat je voor een halve dag €20 betaalt, voor een ganse dag €40 en als je 3 dagen gaat €30 per dag...
    Daarmee dat 'k graag wil weten of het zijn geld waard is...

Zijn er nog mensen die ervaring hebben als toeschouwer te gaan kijken op zo'n cursus?

Forum Meubilair Elianne's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005

dat is het geld echt dubbel en dwars waard! je kunt er ook al je vragen stellen aan eddy en met de simulaties mag je ook meedoen, als je betaald tel je voor echte deelnemer, alleen zonder paard dus, en ik denk net als morrie dat je daar net zoveel of zelfs meer van opsteekt!
    The darkest hour is befor it get light!!!

Aangemeld
    Mar 2006
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    3

Dank je voor de reacties! Denk dat 'k het dan ga doen
    Alleen niet volgend weekend denk 'k, maar het weekend van 2/3/4 juni... Had me vergist, volgend weekend was het cursus in scherpenheuvel laatste deel level 3... dat is wat te hoog gegrepen voor mij

Meedoen is zilver, kijken is goud.
    Althans dan zie je van alle mensen heel veel. Doe je mee, dan ben je toch vooral met je eigen paard bezig. Aanrader hoor!

May the horse be with you!

Forum Meubilair skey's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004
    Leeftijd
    42

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door willeke
    Dank je voor de reacties! Denk dat 'k het dan ga doen
    Alleen niet volgend weekend denk 'k, maar het weekend van 2/3/4 juni... Had me vergist, volgend weekend was het cursus in scherpenheuvel laatste deel level 3... dat is wat te hoog gegrepen voor mij
    Nee hoor, volgend weekend is harmony afrondend. (L2 dus)
    Ik ben al ingeschreven als toeschouwer. Met paard was een beetje duur op dit moment

effe vraagje tussen door mag je niet filmen dan als toeschouwer ?(kun later nog altijdt terug kijken)
    that`s the spirit

Actief Forumlid Jolijn89's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005

Je mag filmen en foto's nemen

Forum Meubilair RebanKabriche's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005

Ik lees hier van mensen dat ze vinden dat kijken leerzamer is dan meedoen, daar ben ik het dus niet mee eens in mijn geval dan!

Ik heb ook veel gekeken maar sommige dingen moet je gewoon eerst doen en dan hulp van Eddy krijgen voordat het bij mij werkte! Ook kon je veel naar andere kijken want je bent echt niet heel de tijd met je paard bezig, die heeft ook free-time nodig!

Maar even op jouw vraag, ik denk zeker dat kijken de moeite waard is.
    Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!

als je toch mag filmen en foto`s mag nemen , dan heb je altijd iets om terug te kijken dat lijkt me wel zo handig
    that`s the spirit

Aangemeld
    Mar 2006
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    3

yap mij ook Ik denk da'k level 1 ga kijken dan. Moet 'k nog even een camera zien vast te krijgen... Maar denk wel dat dat kan als 'k eens lief naar m'n zusje kijk (de mama van haar vriend heeft een bartok winkel hihi)

Eh.. mag je als toeschouwer ook een "echte" deelnemer even aan de kant schuiven om voor een bepaalde oefening z'n paard te lenen?
    Met toestemming van die deelnemer dan he

'K ben wel van plan om ergens eens te gaan gluren, 'k moet alleen vervoer regelen en dat word een probleeheempje.

Bladwijzers

Forum Rechten