Vanochtend heb ik het liberty en freestyle deel van level 1 gefilmd (of eigenlijk dovish). Ik heb de band al bekeken en het merendeel van de games ging, zoals ik toen ik ze deed ook al vond, best netjes. Maar een paar dingen ging echt duidelijk minder. Bijvoorbeeld de yoyo game. De send daarvan gaat goed, eigenlijk altijd op fase 1. Maar hoe de allow gaat i erg wisselend hoe dat gaat. De laatste tijd lukt die soms wel op fase 2 (soms ook wel 4) maar vandaag meestal op fase 4. Ook ging het yoyo-en door het hek niet zo goed. In eerste instantie had ik de opening daarvan wat te klein gemaakt. Ik had namelijk maar één helft van het toegangs hek naar de bak open gezet in plaats van twee( die tweede ging lastig open). Ik had voor het filmen nog even geoefend Pjelk hierdoor te yoyo-en en dat ging goed. Bij het filmen durfde hij er echter niet goed meer achterwaarts doorheen en bewoog zijn achterhand steeds opzij.. Toen heb ik toch het volledige hek open gezet en toen ging de send van de yoyo wel weer goed. Maar zou het erg zijn dat ik Pjelk eerst vroeg door een te smalle doorgang te gaan wat niet lukte?
Ik twijfel nu erg of ik dit On line stuk nu wel of niet in moet sturen. Zal ik het gewoon door Eddy laten bekijken en dan bijvoorbeeld de yoyo en eventuele andere onvoldoende onderdelen overnieuw opnemen? Of kan ik beter de yoyo nog een verder oefenen totdat die goed gaat en dan alles nog eens filmen? Dat laatste zie ik niet zo zitten omdat ik nu alweer driekwart jaar met level 1 bezig ben en het eigenlijk wel eens af wil ronden. Zijn er trouwens ook extra kosten verbonden aan het opnieuw laten beoordelen van onderdelen die niet goed zijn?
Wat zou ik nu het beste kunnen doen? Nog even verder oefenen of toch dit (met Freestyle samen) insturen?
Bladwijzers