Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 21 van de 21

Topic: barefoot hoe zie je of die past?

Actief Forumlid Emmie's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006

Re: barefoot hoe zie je of die past?

Geen idee, niet veel van gemerkt.

Het is trowuens zo, ik vind zelf maat 2 lekerder rijden, dat merk ik nu al. Maar maat 2 is te groot voor Willem. Maat 1 is volgens mij goed, maar die vind ik niet zo fantastisch rijden. Wat moet ik doen?

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Emmie
    Geen idee, niet veel van gemerkt.

Het is trowuens zo, ik vind zelf maat 2 lekerder rijden, dat merk ik nu al. Maar maat 2 is te groot voor Willem. Maat 1 is volgens mij goed, maar die vind ik niet zo fantastisch rijden. Wat moet ik doen?
    Startrekk nemen. Die heeft kortere modellen zadels (voor paarden met een korte rug) met meer ruimte voor de ruiter.

Als je niet 100% tevreden bent, zou ik het in ieder geval niet doen, en even doorzoeken (en doorsparen) voor een ander merk boomloos.

Aangemeld
    Apr 2006

Het kigt niet aan de ruiter, maar dat de stijgbeugels toch iets verder naar achter liggen. Ik hou niet zo van die dressuurhouding, of is dat gewoon wennen?

Aangemeld
    Apr 2006

We hebben na een gewennings periode besloen dat het maat 1 barefoot in het bruin wordt! Na 3 keer er op rijden heb ik gemerkt dat het toch wel erg lekker zit, en dat mijn houding van zichzelf onwijs slecht is! Alleen volgens mij is het grandeur pad te groot, als er geen ruiter op zit, ligt de pad en daardoor ook het zadel een beetje omhoog, kan onder een maat 1 zadel een maat 0 pad?

Forum Meubilair RebanKabriche's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005

Fijn dat je eruit bent, veel plezier ermee!
    Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!

pasterza
    Guest

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Emmie
    We hebben na een gewennings periode besloen dat het maat 1 barefoot in het bruin wordt! Na 3 keer er op rijden heb ik gemerkt dat het toch wel erg lekker zit, en dat mijn houding van zichzelf onwijs slecht is! Alleen volgens mij is het grandeur pad te groot, als er geen ruiter op zit, ligt de pad en daardoor ook het zadel een beetje omhoog, kan onder een maat 1 zadel een maat 0 pad?
    Ja dat past. Kijk maar op deze ]http://www.boomloosrijden.nl/nieuwstandaardpad.htm[/url] Daar staan foto's met verschillende maten dekjes onder de barefootzadels.
    Onder het testzadel maat 1 die ik nu aan 't testen ben zit ook een maat 0 pad, past goed!

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten