-
circling at liberty
Hoi!
Voor wie mn mailtje bij , hmmm dacht, probleem en succesverhalen, nog niet heeft gelezen, Im back
en ben van plan weer vaker langs te komen! Vraagje over circling at liberty, Jill is nog een beetje kwetsbaar in de zin van, als ze je niet begrijpt kan de boel weer ff zwart worden voor dr ogen en voordat je dan weer eindelijk contact krijgt ben je weer een end verder. Dus ik wil zeker zijn van mn zaak dat ik circling at liberty go3d doe.
Ik send dr en dan ga ze uiteraard lopen
, voor nu wil ik dat ze gewoon in draf blijft, als ze dat netjes blijft doen mag ze binnen komen. Wat ze dus constant doet ik toenadering zoeken omdat ze weet van catching game, zodra ik 2 ogen geef mag ik binnen komen. Omdat ik weet dat je dat gedrag moet toejuichen, ze zoekt immers comfort bij mij
, laat ik dr altijd binnenkomen, ff aaien en weer senden. Maar goed, het wordt een beetje vermoeiend als ze om de 2 meter naar je toe wil komen. Aangezien ik dr toen plosteling wegsende zonder haar eerst binnen te laten komen was ze verward er sindsdien begin ik er niet meer aan want ik wil het niet forceren. Dus vandaar, advies
???
Thanks!
-
Actief Forumlid
-
Forum Meubilair
-
Re: circling at liberty
Bedankt voor de reactie's!
Mij stond nog bij dat je de eerste 5 x je paard mocht binnenhalen en daarna zodra ze de achterhand wenden en je aankijken gewoon meteen senden zonder binnen te halen. Zoiets stond me bij dus dat bedoelde ik met plotseling wegsenden, niet heel enrgievol maar zonder binnen te halen. Dat was wat ze dus vreemd vond en dat kan ik me eigenlijk ook wel voorstellen
.
Maar het is dus geen probleem om dr gewoon binnen te laten komen? Gewoon consequent weer wegsturen?
-
Actief Forumlid
Re: circling at liberty
Ik heb wel vaak dat Bailey met zijn 2oortjes naar mij kijkt maar verder loopt. Hij loopt dan eigenlijk bijna sideways. Dan stuur ik hem wel weer weg zonder naar mij te halen.
Als hij zich opeens helemaal draait en recht op me afkomt dan ga ik hem niet tegenhouden maar gewoon opnieuw beginnen. Dan ook fases gebruiken tijdens het wegsturen, zoals ik al eerder zei.
Forum Rechten