Resultaten 1 tot 6 van de 6

Topic: Spelletjes?

Actief Forumlid vally4ever's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006
    Leeftijd
    33

Spelletjes?

Om het allemaal leuk te houden voor Vally, wissel ik het grondwerk regelmatig af met een spelletje. Het probleem is alleen dat ik niet zo'n inspiratie heb Dus als er iemand een leuk spelletje weet om te doen met je paard, alle ideeën zijn welkom! Alleen oefeningen doen is ook niet altijd even leuk, ik wil tenslotte wel dat Vally het speelse nieuwschierige karakter van haar niet kwijtraakt

Actief Forumlid Emmie's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006

Re: Spelletjes?

Nou de seven games zijn niet oefeningen. Het zijn spelletjes die paarden in het wild ook spelen. Die oefeningen zijn dus dominantie spelletjes en zijn ook dus niet niet leuk, maar heel belangrijk. Je kan beter de seven games een beetje varieeren. Enge dingen toe voegen en haar er achterwaarts met de driving langs laten gaan ofzo. Een soort grondparcours bouwen waar in je die games gebruikt!

Ik ben het eens met Emmie. Je kan ook variatie aanbrengen in de 7 games door bijv de games ook buiten te spelen, in het bos, of op een plekje waar een "hindernis" is waarbij je iets kan verzinnen. Als je je ervoor openstelt zijn er zoveel variaties te bedenken als je naar buiten gaat, en het scheelt je heel veel bouwwerk en afbreken (spreekt een lui mens)

Actief Forumlid vally4ever's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006
    Leeftijd
    33

Nou ja met een sprongetje zal wel niet zo'n hit worden, ze kan nog niet goed springen en heeft het nog bijna nooit gedaan Maar ik ga mijn creatieve brein aan het werk zetten haha

Hihi daarom staat het woordje hindernis tussen aanhalingstekens ik bedoel: GAME-HINDERNISSEN. Alles wat je kan vinden zoals: paaltjes, poortjes, bruggetjes, vlaggetjes, kindertjes, op- en aflopende bermen, kuilen, bergjes, struikjes, boompjes, prullenbakken, bankjes, mensen met paraplu´s..dat zijn allemaal "hindernissen" waarbij en waaromheen overheen tussendoor achterlangs je de games kan spelen. Natuurlijke hindernissen dus..

Actief Forumlid Emmie's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006

Hihi ja we gaan de dribving over kindertjes heen spelen! Zou Willem wel leuk vinden!

Bladwijzers

Forum Rechten