Ik weet ook niet wat dat is met de foto's!!!!
Ik weet ook niet wat dat is met de foto's!!!!
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
Hihi, het langste dat bij mijn site de foto's ooit wegbleven was 1 week. Dus volgende week staan ze er weer RebannaOorspronkelijk Geplaatst door Réban&Kabriche
![]()
![]()
![]()
![]()
ik dacht al, heb zo mijn best gedaan op dit verslag!!
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
Nog een paar dagen wachten dus!
Je verslag geeft wel inspiratie!
Super geschreven!
Hai Reban,
Leuk verslag!
Ik vond het ook een super weekend.
Bob en ik hebben er ook een zooi pijlen bij gekregen.
Groetjes Wendy & Bob![]()
Ik dacht al, don't mess with Bob![]()
Wendy!!!!!!! Leuk dat je ook hier bent!!
Nog één maandje en dan mogen jullie, en kom ik kijken!
Ook ik moet dus nog even wachten op de foto's!! Jammer dat ze niet te zien zijn! Als ik dit zo lees, krijg ik echt de kriebels om heen te gaan! Verder sluit ik me helemaal aan bij de rest, super dat je gereden hebt, en dat kabriche lekker ging rollen op het einde. Nu kunnen jullie weer even lekker vooruit, en wie weet, komt binnenkort ook jouw ligfoto!!![]()
niet te geloven, heb dit bericht wel 3 keer gelezen,Oorspronkelijk Geplaatst door DontmesswithBob
![]()
en jaaaaah wendy heeft zich aangemeld!
wat leuk wen, beetje erg of-topi ditsorry
maar van harte welkom in ieder geval!![]()
The darkest hour is befor it get light!!!
Naja offtopic, valt ook wel mee!
Wendy en Bob waren immers ook deelnemers van de cursus!
Uh Kellybelly, de ligfoto heb ik maar opgegeven want als te veel wil krijg je het toch niet en ach ik heb andere leuke momenten met mijn paard![]()
Bladwijzers