Leuk verslag hoor! Het zal inderdaad een berg werk geweest zijn, maar nu kunnen we wel allemaal met jullie meegenieten.
Wat zullen jullie bruin geworden zijn met dat mooie weer!
Leuk verslag hoor! Het zal inderdaad een berg werk geweest zijn, maar nu kunnen we wel allemaal met jullie meegenieten.
Wat zullen jullie bruin geworden zijn met dat mooie weer!
Started!
Super duidelijk verslag RebanEn zo te zien begon je echt bij de basis en op dag drie bij het "eind", kortom geloof direct dat je ontzettend verzadigd en vol met nieuwe input/arrows naar huis bent gegaan.
Wat is superknap vindt is dat je op Kabriche hebt gereden, echt heel leuk je eindelijk op haar te zien zitten. Vindt trouwens dat Kabriche ook heel duidelijk is in haar lichaamstaal, erg goed hoe je haar Rb en Lb houdingen kunt zien.
www.crystal-carving.com
Ik denk dat 'k ook eens een cursus ga doen met Cassandra... Ik ga K-10 daar eens voor aansprekenZij organiseert cursussen in België
![]()
Leuk verslag Rébanna! Klinkt als een supergoeie cursus. En inderdaad grappig dat Eddy op alle foto's relaxed staat. Nouja, hij doet het ook al iets langer he?
![]()
May the horse be with you!
Hé, wat een super leuk verslag zeg!
ik begrijp hoe genoten jij moet hebben, ik geniet zelfs mee als ik het alleen al lees. En dan nog dat heerlijke weer erbij, zalig gewoon.
Goh, zo geweldig dat je zo'n grote stap hebt gezet met rijden. Jij hebt echt gereden! En dan nog tussen allerlei vreemde paarden. Goed hoor.
Bedankt voor het verslag, het was echt de moeite waard om te lezen.
Hou het zelf ook maar goed bij, het zal een mooi aandenken zijn voor later, als je helemaal doorheen L3 bent.![]()
dank jullie voor de leuke reacties!
Ik heb heimwee naar vorige week, toen begon het allemaal!
Ja klopt, het was echt een level 1 cursus, alles is behandeld!En zo te zien begon je echt bij de basis en op dag drie bij het "eind", kortom geloof direct dat je ontzettend verzadigd en vol met nieuwe input/arrows naar huis bent gegaan.
Op foto's is het inderdaad makkelijker te zien dan in real live, maar ze is meestal wel heel duidelijk ja.Vindt trouwens dat Kabriche ook heel duidelijk is in haar lichaamstaal, erg goed hoe je haar Rb en Lb houdingen kunt zien.
[/quote]
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
Ik kan niet anders zeggen dan DOENIk denk dat 'k ook eens een cursus ga doen met Cassandra...![]()
Het was gewoon perfect..... zwijmel, zwijmel!!ik begrijp hoe genoten jij moet hebben, ik geniet zelfs mee als ik het alleen al lees. En dan nog dat heerlijke weer erbij, zalig gewoon.
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
Goh, zo geweldig dat je zo'n grote stap hebt gezet met rijden. Jij hebt echt gereden! En dan nog tussen allerlei vreemde paarden. Goed hoor.Ben ook supertrots op mezelf!! Maar de sfeer was gewoon zo vertrouwd en goed dat je angst vanzelf wegvloeid!
Hou het zelf ook maar goed bij, het zal een mooi aandenken zijn voor later, als je helemaal doorheen L3 bent.![]()
Enne Elianne, waar blijft jou aandeel nou!!![]()
jaja er kwam gister avond iets tussen, ben met Goldie hier op het forum naar een voorstelling op onze oude middelbare school geweest en dat werd wat laat, vandaar!Oorspronkelijk Geplaatst door Réban&Kabriche
vanavond zal ik echt mijn best doen en beginnen! hoe moeilijk ik het ook vind!![]()
The darkest hour is befor it get light!!!
Het is toch geen verplichting???? Hou het anders lekker bij jezelf meis, je hebt nu al genoeg aan je hoofd..Oorspronkelijk Geplaatst door haflingergek
![]()
ik wil je ook niet pushen meis, dat weet je toch wel!
Maar wat jullie niet weten is dat ik achter de schermen gepushed werd door Elianne want ze wilde haar verslag achter de mijne zetten![]()
Wat een goed beeld heb je ons gegeven van de cursus,Réban.![]()
Ik weet het, ik reageer wat laat, heb nog niet eerder tijd gehad om achter de comp te zitten. Druk met...... van alles en niks.![]()
Als je je savvy genoeg voelt, zou ik het leuk vinden als je mij wat arrows in mijn rug tas wil stoppen. Bij deze ben je uitgenodigd!
Als ik de foto's zie, waarbij ik je op Kabriche zie zitten, dan vind ik dat zo knap, ik weet hoeveel moeite je dat gekost moet hebben om dat te doen.
Petje af hoor!!
Prendre la vie comme elle vient!
dank je MarieJo!
Ik neem de uitnodiging graag aan, en of ik voor meerwaarde kan zorgen qua Parelli weet ik niet, want als ik jou foto's en verhalen zien ga je harstikke goed!
Maar een keer langskomen lijkt me super gezellie, dus is bij deze afgesproken!!
Wow wat geweldig!, ik kan me alleen maar aansluiten bij de rest! Bedankt voor dit super verslag, bewaar het inderdaad maar goed! Een goede reclame!
Nog heel veel plezier met het gebruiken van al je arrows, ik kan me voorstellen dat je voorlopig vooruit kunt!
Willen is kunnen, zolang er maar koffie is.
Wat een leuk verslag en wat moet jij geweldig veel geleerd hebben! Ik was erg benieuwd naar je foto`s maar ik zie ze helaas niet.
Wel heel leuk om zo eens te horen hoe dat nu gaat op een cursus. Owww ik wil ook!
Ik denk dat je met de info van deze dagen heel goed verder kan. Ga je het rijden nu ook thuis voortzetten?
Bladwijzers