Ok het is een lang verhaal maar goed.
Eerst vanaf het begin vertellen:
Fille begon november 2004 met doorzakken,eerst was dat alleen de achterhand,later kwam daar de voorhand ook bij.Het was heel vaak
De eerste DA controleerde hem op reuma,negatief en gaf em vitaminen.
Fille heeft 2,5kg gehad maar niets hielp,integendeel het werd erger.
Tot we in juni 2005 een andere DA lieten komen,die liet dmv drukken op de achterhand Fille door de achterhand zakken.Volgens hem had hij artrose in de RVkogel.Fille is behandeld met hyaluronzuur(voor artrose)die hij in de bloedbaan heeft gespoten.Het was een behandeling van 3spuitjes.We gaven ook vitaminen(B1 en E geloof ik,maar moesten stoppen omdat hij te wild was)Na een dag of 2 na de eerste spuit liep fille weer rad
In februari moesten we de zuur weer geven...
In september kregen we dus die peesblessures en besloten we eerst dat op te lossen vooraleer verder onderzoekingen te doen en de DA besloot de hyaluronzuur NIET te geven(is andere DA).
Inmiddels zitten we al een week en een half met een struikelend paard.Het begint weer van voor af aan.MAAR nu struikelt hij al als je er naast loopt.Soms 2x op een halfuurtje-3kwartier,soms een dag niet.
We dachten weer aan die zuur dat we niet gaven dus besloten we om het weer te geven en dus morgen die 2e DA te bellen.
Nu heb ik daar mijn twijfels over en vooral:Het is verergerd
Toen we weer moesten opbouwen met die peesblessure heeft hij wild geweest in de bak,het gevolg was licht kreupel LV,DA plakte daar HKO op(zonder foto's te maken).
Mijn mening is dat de zuur uitgewerkt is en dus weer struikeld,ALS het artrose is denk ik dat het verergerd is met de boxrust.
Mijn vraag is nu:
Gaan jullie voor die hyaluronzuur en daarna foto's maken van de kogel?Evt de rug??
OF geen hyaluronzuur?
Bladwijzers