Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 20 van de 20

Topic: Wat zouden jullie doen??

Actief Forumlid blue_star's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2005

Re: Wat zouden jullie doen??

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Mafhaf
    dat betekent in mensentaal dat de DA nu denkt dat het beter is glucosaminespul met het voer te geven in plaats van hyaluronzuur in te spuiten.

Of bedoelde je dat niet met je vraag?
    Ik denk dat hij dat bedoeld inderdaad.

Iemand zei me dat het komt omdat hij nu Natuurlijk Bekapt is maar volgens de eigenaar is dit al bezig ervoor.

Forum Meubilair Mieke's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006

lijkt mij een beetje logisch. Als dat zuur geen verbetering geeft dan heeft het geen zin. Ik zou dan toch maar een tijdje overstappen op de glucosamine en toestanden. Het een tijd geven bv. een maand dan zien of er verbetering is of niet. Ondertussen niks anders ondernemen want dan weet je niet wat nu uiteindelijk helpt. Pas als je dan na een maand merkt dat er geen verbetering is dan pas iets anders proberen, zoals anders bekappen ofzo.

Misschien kan je ook eens proberen met over te stappen op 1 DA die beide problemen aanpakt want anders werkt de ene misschien de andere tegen. Of laat eens een fysio/osteopaat komen...
    Misschien komt de peesblessure wel voort van pijn door de artrose en daardoor fout gebruik van pezen of spieren waardoor dan door die combinatie het strompelen ontstaat of omgekeerd natuurlijk.
    Whatever your goal , you must come closer to yourself, before you can come closer to your horse.
    Joni Bentley

Actief Forumlid blue_star's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2005

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door rengeltje
    lijkt mij een beetje logisch. Als dat zuur geen verbetering geeft dan heeft het geen zin. Ik zou dan toch maar een tijdje overstappen op de glucosamine en toestanden. Het een tijd geven bv. een maand dan zien of er verbetering is of niet. Ondertussen niks anders ondernemen want dan weet je niet wat nu uiteindelijk helpt. Pas als je dan na een maand merkt dat er geen verbetering is dan pas iets anders proberen, zoals anders bekappen ofzo.

Misschien kan je ook eens proberen met over te stappen op 1 DA die beide problemen aanpakt want anders werkt de ene misschien de andere tegen. Of laat eens een fysio/osteopaat komen...
    Misschien komt de peesblessure wel voort van pijn door de artrose en daardoor fout gebruik van pezen of spieren waardoor dan door die combinatie het strompelen ontstaat of omgekeerd natuurlijk.
    De zuur geeft wél verbetering,na een dag of 2 liep hij weer rad zonder ook maar door te zakken.We denken dat de zuur uitgewerkt is daar we het in februari niet gegevenhebben.

We zijn al een maand bezig met de gluco
    Die eerste DA hadden we voor die peesblessures,momenteel houdt er nu 1DA zich mee bezig.

Er is al een osteopaat vroeger bij geweest,het hielp niet,integendeel,het verergerde

Actief Forumlid sannie's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2006

Ook 1 maand is nog wat kort om echt resultaten van glucosamine te verwachten, dat kan best 2-3 maanden duren. Als er na die tijd nog steeds geen verbetering of zelfs verslechtering van de toestand optreedt is het ook goed mogelijk dat de vorm en de concentratie van het medicijn niet bij dit paard past. Sommige paarden kunnen het beter opnemen uit een vloeibare substantie, andere doen het juist beter op poeder.

Forumlid
    Aangemeld
    Jun 2006
    Leeftijd
    44

als je glucosamine geeft is het raadzaam om ook teunisbloemolie te geven dit versterkt de werking van de glucosamine.
    je moet het altijd min 2 maanden geven voor goede resultaten kijk voor verdere info anders eens op http://www.holistischdierenarts.nl
    succes
    een dag zonder paardjes is een dag niet geleefd

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten