Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 31 tot 34 van de 34

Topic: cherokee bridle

Forum Meubilair skey's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004
    Leeftijd
    42

Re: cherokee bridle

Als het paard al ergens met de cherokee bridle blijft aan vasthangen dan laat hij het ding toch gewoon los zodat het uit zijn mond valt...
    Misshcien ben ik gewoon blond maar ik kan niet inzien dat het mogelijk is dat hij er al mee blijft vasthangen.
    Ik denk dat het niet te vergelijken valt met paard vastbinden met een touw door zijn mond, om eerlijk te zijn noem ik dat gewoon 'menselijke domheid'.

Forum Meubilair RebanKabriche's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005

Sorry hoor Skey maar hier ben ik toch niet met je eens, een ongeluk zit altijd in een klein hoekje, en ik geloof niet dat een paard het uit automatische loslaat.

Maarja ieder zijn mening! Pas er alleen goed mee op!
    Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004

al laat hij zelf niet los dan trekt het wel los het zit nl niet vast ik denk dat als je eens gaat kijken hoe het eruit ziet je er anders over denkt

Forum Meubilair skey's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004
    Leeftijd
    42

Inderdaad, de cherokee bridle kan je alleen vastrekken als je zelf aan het uiteinde trekt, en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik denk ook niet dat iemand dat zou doen.
    Het is eerder een probleem om het ding in de mond van het paard te houden dan andersom.
    doe een keertje de string omheen je pols door het uiteinde door het lusje te steken en probeer dan maar keer vast te raken ergens... ik denk niet dat het je lukt.

Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123

Bladwijzers

Forum Rechten