Resultaten 1 tot 7 van de 7

Topic: Iemand film level 1?

Actief Forumlid Emmie's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006

Iemand film level 1?

Heeft iemand hier heel zijn level 1 als film op de computer staan?
    Zou iemand die film mij willen toe sturen? Want ik wil graag zien, hoe het er nou uit moet zien. Ik heb natuurlijk de video uit het pakket gezien, maar dat is toch anders. Hij heeft het programma ontworpen en is level weet ik veel. En toen diegene level 1 filmde was diegene ook gewoon level 1, nog niet 5 of 6 of 10. Maar gewoon level 1 en hoe ziet het er dan uit? Daar ben ik nieuwschierig naar, dat is de reden dat ik graag een video die iemand heeft ingestuurd als examen willen zien... Met alleen de seven games ozu ik ook al heel blij zijn !

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Re: Iemand film level 1?

Hmm, heb hem op een DVD thuis liggen, beetje groot formaat ook om online te zetten. Maar aan de stukjes van trea kun je al wat zien en Nicolien heeft ook ooit wat film online gehad meen ik.
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Aangemeld
    Apr 2006

Ik heb het filmpje van Trea gezien. En ik vond het heel leuk om naar te kijken, alleen het is (volgens mij) alleen de squeeze game. En ik wil graag de porcupine en de yo-yo game zien (en de rest eignelijk ook )

bewerkt:
    En de passenger (of hoe het dan ook heten mag)

Ik heb zaterdag een mailtje gekregen dat Mr Eddy weer in het land is, en zo snel mogelijk mijn band zal bekijken. Als ik eenmaal weet wat er niet goed is (want het lijkt me sterk dat alles in 1x oke is) wil ik mijn reserve band (jaaa had er twee gemaakt), best naar je opsturen Emmy.

Maar ik wil dus heel even wachten op hetgeen niet goedgekeurd is. Dan weet jij meteen welk onderdeel anders moet.

Forum Meubilair RebanKabriche's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005

Is het voor jou geen optie om bij iemand 'live' de games te gaan bekijken Emmie?
    Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!

Actief Forumlid Nicolien's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Mijn level 1 film staat in mini-formaat online. Het is wel het oude examen, maar misschien heb je er nog wel wat aan..

deel 1:
    level 1 deel 1.wmv

deel 2:
    level 1 deel 2.wmv

*Het halster is niet correct om gedaan, 9step back-up is niet helemaal correct, singel is niet met de goede hand aangepakt en er hoorde nog een stang achter Donja in de trailer De rest was wel door Eddy goed gekeurd.*

Aangemeld
    Apr 2006

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Réban&Kabriche
    Is het voor jou geen optie om bij iemand 'live' de games te gaan bekijken Emmie?
    Nee, ik ken niemand hier in de buurt die parelli doet. (ja mijn vriendin maar ik ben nog verder dan zij)

Op 18 mei krijgen we les, maar dat duurt nog 18 dagen. En het gaat op zich wel goed, sinds vandaag gaat porcupine ook goed () maar ik ben nieuwschierig en benieuwd hoe moet het er nou uitzien!

Bladwijzers

Forum Rechten