Hallo,
Zoals jullie wel weten ben ik Vanilla aan het inrijden. Dit gaat allemaal heel goed. We hebben er al enkele passengers opzitten. En het sturen gaat ook beetje bij beetje beter. De ORS gaat nog altijd niet goed. Om de 1 of de andere reden snapt ze niet wat ik bedoel. Ik vraag om haar hoofd in te buigen en dit doet ze dan maar ze draait in rondjes. Wanneer ze dan eindelijk stilstaat dan laat ik zo snel mogelijk los en vliegt haar hoofd terug voorruit. En dit blijft ze herhalen. Dus daat moet ik nog goed op oefenen.
Maar dat is niet mijn eigenlijk probleem. Vanilla die loopt wel mooi rond en is heel braaf maar als ze iets ziet (zoals haar buurvrouw de koe, of een tractor,...) dan gaat ze gewoon stilstaan en heel geinteresseerd kijken, dan lijkt ze precies ze precies van de wereld verdwenen. En dan krijg ik ze met geen stokken vooruit. Dit blijft duren totdat ze weer met de benen op de aarde komt en dan terug vrolijk doorstapt. Hoe kan ik dit oplossen???? Want ik dring echt niet tot haar door als ze er zoiets gebeurd.
Hopelijk kunnen jullie mij helpen.
xxx
Stefanie
Bladwijzers