Ik heb problemen met de porcupine game, daarom vraag ik om wat tips.
De friendly game gaat echt heel goed, perfect zelfs alles lukt. Maar dan game 2 de porcupine game. Ik aai eerst even en dan geef ik druk in fase 1 bij zijn borst om achteruit te gaan, nou Willem blijft vrolijk stil staan. Na een minuut of 2 voer ik de druk op naar fase 2. Gaat ook best alleen hij staat nog steeds stil. Maar dan gaat hij lopen. Alleen het probleem is hij loopt vooruit mijn druk in. Dan gebeuren er 2 dingen: Of hij loopt recht mijn druk in, waardoro die plotseling fase 4 wordt en hij springt achteruit, dan is er geen druk meer. En meestal voordat ik hem kan aaien rukt hij zich los en raced weg. Of ik ben snel genoeg met achteruit lopen zodat de druk in fase 2 of 3 blijft, maar dan gaat Willem steeds sneller vooruit lopen todat ik het neit meer bij houdt met achteruit lopen (meestal draaft hij dan al) en ik dus de druk moet loslaten. Hoe moet ik dit op lossen?
Druk bij de achterhand gaat meestal aardig, in fase 3 doet hij het. Alleen uit de tekst en de video werd me neit duidelijk of hij in het begin zijn voorhand nog mee mag draaien, natuurlijk niet zo veel als zijn achterhand maar gewoon een klein beetje. En als dit neit mag, hoe zorg je dan dat die niet meedraait?
O ja en de voorhand gaat al helemaal niet, want als ik druk geef bij zijn nek (dat stond in het boekje volgens mij) buigt hij alleen zijn hals. En al ik druk geef op zijn schouder en nek draait hij nog steeds alleen zijn hoofd/hals.
Alle tips zijn welkom!
Bladwijzers