Whahaha, Trombone noemde Pat dat, geen trompet, hihihi. Never mind![]()
Whahaha, Trombone noemde Pat dat, geen trompet, hihihi. Never mind![]()
Hihi zag het verband ookal niet, denk je drukt toch niet op het touw, maar ja een schuiftrombone daar kan ik me wel iets bij voorstellen![]()
www.crystal-carving.com
Staat de trombone niet meer uitgelegd in de nieuwe L1 dan?
Ik vond het namelijk wel erg grappig dat ze het trompet noemde![]()
Jawel, dat staat erin. Maar bij het woord "trompetteren"gingen er geen lampjes branden bij mij. Trombone is bekend ja![]()
Zou vooral ook uitkijken voor je zadel, een f]/images/smilies/icon_redface.gif[/img] )Oorspronkelijk Geplaatst door Wil
En veiligheidsknopen zijn niet altijd zo veilig, vaak als een paard er ff flink aan hangt krijg je die knoop amper meer losgetrokken.
Ik zou er ook noit voor kiezen om het handpaard vast te maken aan het andere paard!
Waar ik de eerste keer tegen aanliep bij het handpaard rijden, was dat het handpaard steeds te laat was als ik een andere gang voorstelde. Gingen we een versnelling hoger, dan bleef het handpaard achter. Ik kwam er dus al snel achter om ook het handpaard voor te bereiden, en toen konden we perfect samen aandraven.
Ik vind vooral de galop met een handpaard naast je een machtige ervaring!
Started!
Goede tip, om het handpaard niet aan het zadel te knopen.
dat durf ik ook niet meer, gisteren een flinke rit gemaakt, en het ging perfect. veel gedraaft, galop durf ik nog niet om dat ik met een hand mijn tinker moet bedienen met een touwhalster. maar het was een geweldige ervaring. het handpaard leert er wel zo veel van, die durft zo overal langs en over,en ik denk dat het voor mijn tinker ook goed is om rustig in 'n groep te zijn.
Groetjes Wil.
RIJJIJIJZERVRIJ. TAKE THE TIME IT TAKE'S AND IT TAKE'S LESS TIME
Ik heb vroeger ook wel met 2 shetjes hand-paardgereden, ging erg goed. Op de makkelijkst-te-rijden rijden, en de andere aan de hand. Ik had had met mijn rechterhand de rechterteugel + linkerteugel vast, en met mijn linkerhand ook de linkerteugel en het halstertouw van de andere shet. Zo kon ik de halstertouw-hand loslaten zonder dat er meteen een teugel over de grond sleepte zeg maar. Want echt, dát is niet handig...![]()
until we have found the warmth of the sun
until we are one... the Children of the Sun
Ik rijd regelmatig handpaard, om de dag eigenlijk.
De ene dag rijd ik Viva en heeft Robijn vrij, de andere dag rijd ik Robijn, met Viva mee aan het halster. Op de weide, want buiten vind ik nog te link voor ons.
Het voordeel is dat ik Viva nog wat beweging geef op haar 'vrije' dagen, zodat ze niet teveel spierpijn op kan bouwen. En tegelijkertijd, door met Robijn, een koele tank, mee te lopen, gaat ze een heleboel dingen minder eng vinden. (Zoals grassprietjes en mussen.)
Robijn is al redelijk safe langs de weg, maar ik durf Viva pas mee te nemen naast hem als hij echt bomproof is. Wij moeten toch altijd een stukje drukke 80weg nemen.
the horse will show the way
Bladwijzers