Tja dit is volgens ij een hele verkeerde vraag, maar hij meot gewoon gesteld worden...
vandaag is mijn parelli pakket binnen gekomen, ik wil dus graag beginnen. Alleen ik heb zondag voor het laatst gereden. En ik dacht: Mijn pakket is er, leuk meteen beginnen! Maar dat mag niet van mijn ma: 3 dagen neit rijden is echt teveel! En aan de ene kant snap ik het best, ik heb Willem nog niet zolang (maand of 9) en ik snap dat ze graag wilt dat ik rijd. Dus ik rijd morgen en begin vrijdag aan het programma (eigenlijk heel fout weet ik, maar wat anders) Alleen de eerste 20 lessen zijn grondwerk, hier gaat een tijd overheen. Kan je al die tijd niet rijden? Of kan je ook al een klein beetje overslaan en zeg naar 2 dagen grondwerk, 1 dag rij werk doen ofzo?
Want dat is ook zo met Willem, hij is super snel uit conditie. Staat hij 5 dagen stil? Is hij meteen zijn conditie kwijt, na een week intensief werken heeft hij hem wel weer terug. Maar als ik eerst 20 lessen gorndwerk meot doorlopen heeft hij volgens mij geen conditie meer over! Ik wil met alle plezier eerst de 20 lessen grondwerk doorlopen, maar kan het ook anders? Dat mijn ma blij blijft en Willem zijn conditie een beetje op pijl blijft?
Volgens mij is deze vraag voor de al echt NH-ers een vreselijke vraag, omdat alles begint met grondwerk. Maar ik wil het gewoon weten, anders ga ik ondoor dachte dingen doen en dat kan weer ten kosten gaan van Willem en dat wil ik niet!
Bladwijzers