haha die is ookal zo leuk, morgen maar 1 bij me werk meenemen en mama mee sleuren voor foto haha
haha die is ookal zo leuk, morgen maar 1 bij me werk meenemen en mama mee sleuren voor foto haha
Aan je onderschrift te zien is Vally al gewend aan belletjes, hahaOorspronkelijk Geplaatst door vally4ever
![]()
Heel leuk idee trouwens, ik denk dat ik morgen maar eens allemaal leuke dingetjes meeneem naar Amon, om te friendly-en. Lekker alleen maar aparte dingen uitproberen. Maar als ik het verhaal van Brenda lees, vrees ik dat hij van weinig dingen onder de indruk is![]()
Ookal is hij er misschien niet van onder de indruk, leuk vindt hij het altijd, dus zou zeggen....DOEN![]()
www.crystal-carving.com
Hahaha, als er ineens een hele grote wolk bellen door Nederland en Belgie vliegt weet ik nu waarom![]()
Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!
Leuk idee! Ga ik zeker eens proberen![]()
Da's een leuke. Ben benieuwt hoe er gereageert wordt ^^
(Een respons van iemand over 'Als paarden konden praten' in mijn msn naam)
Hij: "In fantasy kunnen paarden praten"
Ik: "Ze kunnen wel degelijk praten, maar niet alle mensen kunnen het verstaan"
Wat leuk![]()
Ga ik ook maar eens proberen denk ik
Ik ben nieuw hier, en ook nog niet superlang bezig met NH, maar ik doe mn best![]()
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
Wat een gaaf idee bellenblaas, ben nog maar net met nh bezig maar ik vind dit wel een gaaf idee. Ga t zeker een keer uitproberen
Bladwijzers